mogguhe,
ik wil even iets voorleggen: de handmatige bediening van de kofferbak werkt niet zodra ik de auto van slot haal. ik kan dan niet met de tiptoets de kofferbak openen. Kan drukken wat ik wil maar ik hoor geen geluid net of de tiptoets stuk is. Maar zodra de klep open is en ik druk op de tiptoets van de handmatige bediening hoor ik het mechanisme wel *klic/klac* doen.
Hierdoor mag ik aannemen dat het niet aan te tiptoets ligt, maar aan het slot zelf ligt het ook niet omdat ik met de bediening op de sleutel en met het knopje in de bestuurdersdeur de klep wel kan ontgrendelen.
en daarbij maakt het ook geen verschil of de sleutel in contact zit, motor wel of niet draait, met de sleutel buiten de auto sta.. enz. enz. alle mogelijke combinaties heb ik wel geprobeerd.
iemand een idee ik welke richting ik het moet zoeken ?
slot kofferbak doet het niet en toch wél
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: slot kofferbak doet het niet en toch wél
Kofferbakslot kan op diverse manieren werken, meeste is instelbaar met de Tech2 , mits uiteraard cabriodak ook gesloten aangeeft. anders werkt alleen sleutel of afstandsbediening of kontakt aanzetten.
-
loebassie
- Geregistreerd lid
oke instellen mbv tech2: wordt vervolgd !
bedankt
bedankt
-
arietoet
- Geregistreerd lid
Wellicht zit kofferbak wat te strak in het slot en daardoor het slot mechaniek niet krachtig genoeg is om te ontgrendelen. Probeer of je de kofferbak wat losser kan instellen