Laatste 96. Wanneer?
-
MvR
- Geregistreerd lid
Re: Laatste 96. Wanneer?
Als ik op de lijst kijkt die 73Sonett3 postte is ...1812 wel een hele, hele late!
-
jansen
- Donateur (7x)

Was de allerlaatste 96 niet bij de importeur in de showroom een rode met grijs interieur waar later leder is ingebouwd, en toen bij Haaima terecht is gekomen. Dit verhaal meen ik te herinneren.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Kijk naar het chassisnummer en kijk dan hier:

Dat van die rode klopt wrs deels. Rood had in die tijd een grijs interieur. Er is zelfs een artikel verschenen in de Autokampioen (is hier op het forum al eens gedeeld). Maar nu ik deze lijst gezien heb, lijkt het voor mij duidelijk dat deze chamotte-bruine de laatste is.

Dat van die rode klopt wrs deels. Rood had in die tijd een grijs interieur. Er is zelfs een artikel verschenen in de Autokampioen (is hier op het forum al eens gedeeld). Maar nu ik deze lijst gezien heb, lijkt het voor mij duidelijk dat deze chamotte-bruine de laatste is.
-
jansen
- Donateur (7x)

Probleem met de 96V4 was in 1980 dat ie te duur was, hij zat kwa prijs te dicht op de 99gl die veel modernere was.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Dat klopt inderdaad. Overigens was de 96 in 1976 de meestverkochte auto in Finland.jansen schreef: ↑ma 16 feb, 2026 19:17Probleem met de 96V4 was in 1980 dat ie te duur was, hij zat kwa prijs te dicht op de 99gl die veel modernere was.