Silver Arrow #163

Ergens in België een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Gebruikersavatar
Ronnes
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 3846
Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
Regio: BE - Antwerpen / Anvers

Silver Arrow #163

Bericht door Ronnes » zo 23 nov, 2025 12:37

Met een beetje TLC is hier iets moois van te maken. 240.000km, vraagprijs €6.250:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

https://www.2dehands.be/v/auto-s/saab/m ... arrow-1986
Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)

Gebruikersavatar
olav
Donateur
Donateur
Berichten: 1012
Lid geworden op: do 11 mar, 2004 19:02
Regio: NL - Provincie Zeeland

Re: Silver Arrow #163

Bericht door olav » zo 23 nov, 2025 23:34

Best stevig aan de prijs, ongekeurd.
Saab 9-5 Estate Aero 2004 zwart
Saab 900 Cabriolet Turbo S Aero 1993 zwart
Saab 900 Ruby GT Abbott 1993 robijnrood
Saab 900 turbo 5 deurs 1979 aquamarijnblauw
Saab 900 turbo 3 deurs 1978 aquamarijnblauw
Saab 900 turbo 3 deurs 1979 zwart

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16947
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Silver Arrow #163

Bericht door Style&Co » ma 24 nov, 2025 8:58

Ronnes schreef:
zo 23 nov, 2025 12:37
Met een beetje TLC is hier iets moois van te maken.
ik denk dat een beetje niet genoeg is om er iets moois van te maken. Tenzij iemand al snel iets mooi vindt
live your dreams

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)
Berichten: 6527
Lid geworden op: di 09 nov, 2004 22:24
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Silver Arrow #163

Bericht door jansen » ma 24 nov, 2025 9:19

Mis alleen een houten stuurwiel en een gouden initialen plaatje op de pookknop

Gebruikersavatar
olav
Donateur
Donateur
Berichten: 1012
Lid geworden op: do 11 mar, 2004 19:02
Regio: NL - Provincie Zeeland

Re: Silver Arrow #163

Bericht door olav » wo 04 mar, 2026 23:58

En daar ze weer: eerst verkocht naar België via 2dehands weer terug naar Nederland en nu weer ter veiling bij Troostwijkauctions.

https://www.troostwijkauctions.com/l/sa ... V9fQ%3D%3D
Saab 9-5 Estate Aero 2004 zwart
Saab 900 Cabriolet Turbo S Aero 1993 zwart
Saab 900 Ruby GT Abbott 1993 robijnrood
Saab 900 turbo 5 deurs 1979 aquamarijnblauw
Saab 900 turbo 3 deurs 1978 aquamarijnblauw
Saab 900 turbo 3 deurs 1979 zwart

eightysix
Geregistreerd lid
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 18 feb, 2026 15:33
Regio: BE - Antwerpen / Anvers

Re: Silver Arrow #163

Bericht door eightysix » vr 29 mei, 2026 22:46

olav schreef:
wo 04 mar, 2026 23:58
En daar ze weer: eerst verkocht naar België via 2dehands weer terug naar Nederland en nu weer ter veiling bij Troostwijkauctions.

https://www.troostwijkauctions.com/l/sa ... V9fQ%3D%3D
Oh ik had hem net in Gespot NL gepost! Ik herinner inderdaad deze Belgische wagen maar ben vergeten waarom
ik hem niet interessant vond. Op troostwijk lijkt ie heel leuk maar er ontbreken fotos van de bodem en motorruimte..

Gebruikersavatar
olav
Donateur
Donateur
Berichten: 1012
Lid geworden op: do 11 mar, 2004 19:02
Regio: NL - Provincie Zeeland

Re: Silver Arrow #163

Bericht door olav » ma 01 jun, 2026 22:48

Er is laswerk aan deze silver arrow. Niet heel spannend, daarnaast dient er nog veel technisch achterstallig onderhoud uitgevoerd te worden. Ook de roestduivel heeft zijn handtekening gezet. Erg jammer dat het stuurwiel en de originele houten pookknop niet meer aanwezig zijn.
Saab 9-5 Estate Aero 2004 zwart
Saab 900 Cabriolet Turbo S Aero 1993 zwart
Saab 900 Ruby GT Abbott 1993 robijnrood
Saab 900 turbo 5 deurs 1979 aquamarijnblauw
Saab 900 turbo 3 deurs 1978 aquamarijnblauw
Saab 900 turbo 3 deurs 1979 zwart

eightysix
Geregistreerd lid
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 18 feb, 2026 15:33
Regio: BE - Antwerpen / Anvers

Re: Silver Arrow #163

Bericht door eightysix » di 09 jun, 2026 17:59

olav schreef:
ma 01 jun, 2026 22:48
Er is laswerk aan deze silver arrow. Niet heel spannend, daarnaast dient er nog veel technisch achterstallig onderhoud uitgevoerd te worden. Ook de roestduivel heeft zijn handtekening gezet. Erg jammer dat het stuurwiel en de originele houten pookknop niet meer aanwezig zijn.
klopt, ik zag dat ie ook al meerdere keren op de veiling is gegaan zonder dat de prijs bereikt werkt