Gewoon ingelogd zijn is blijkbaar niet voldoende.Ronnes schreef: ↑wo 11 mar, 2026 22:08Jawel, maar je moet ingelogd zijn.
Bij mij werkt de link ook niet.
Gewoon ingelogd zijn is blijkbaar niet voldoende.Ronnes schreef: ↑wo 11 mar, 2026 22:08Jawel, maar je moet ingelogd zijn.

Smaken verschillen, ik vind het prachtig een andere kap dan zwart.RonnieW schreef: ↑wo 11 mar, 2026 20:56Super dikke mooie Saab in de zeldzame kleur Espresso Black, jammer dat er niet voor een zwarte kap is gekozen ipv grijs. Vind dat een beetje afbreuk doen aan de auto maar dat is natuurlijk wel persoonlijke smaak.

ik ook!Henk-Jan schreef: ↑do 12 mar, 2026 19:00Smaken verschillen, ik vind het prachtig een andere kap dan zwart.

een muisgrijze kap op een grijze cabrio staat enorm chique. Ik was dit van plan met mijn ex snow silver cabrio maar de zwarte kap was nog te goed om zomaar om cosmetische redenen te gaan wisselen. En een lichte kap is ook veel sneller vies, je moet vaker aan de bak om m schoon te houdenHenk-Jan schreef: ↑do 12 mar, 2026 19:00een andere kap dan zwart.

reiernumans schreef: ↑vr 13 mar, 2026 16:08De ultieme combi is wat mij betreft een Java bruine cabrio met beige interieur en kap.