Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
menner
Donateur
Donateur

Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door menner » ma 25 mei, 2026 11:51

Ik woon sinds 1,5 jaar in Haren, sinds een half jaar ben ik 96 bezitter. Mijn buurvrouw zag langs de weg, ergens onder Leek, borden staan, verwijzend naar een Saabdealer. Zij heeft bij het bewuste huis geïnformeerd, en de garage, of liever, een goed geoutilleerde en deskundige hobbyist, bleek verhuisd. Na wat zoeken op internet vond ik een garagebedrijf, onder de naam Emile, in Leutingerwolde (Drenthe), permanent gesloten. Is er iemand die deze man kent, en weet waar hij nu woont? Misschien is hij wel lid van dit forum?

Gebruikersavatar
frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door frits 9-3 » ma 25 mei, 2026 11:57

Zoek je specifiek naar deze man, of zoek je een Saab specialist?

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door Saapie » ma 25 mei, 2026 13:10

Zover ik weet is Emile er mee gestopt. Van der Laan is een goed alternatief- die zit in Overschild ( 20 min van Haren). Ik laat mijn Saabs daar altijd apk keuren - soms met een beurt.

Gebruikersavatar
theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door theun » ma 25 mei, 2026 13:32

menner schreef:
ma 25 mei, 2026 11:51
Ik woon sinds 1,5 jaar in Haren, sinds een half jaar ben ik 96 bezitter. Mijn buurvrouw zag langs de weg, ergens onder Leek, borden staan, verwijzend naar een Saabdealer. Zij heeft bij het bewuste huis geïnformeerd, en de garage, of liever, een goed geoutilleerde en deskundige hobbyist, bleek verhuisd. Na wat zoeken op internet vond ik een garagebedrijf, onder de naam Emile, in Leutingerwolde (Drenthe), permanent gesloten. Is er iemand die deze man kent, en weet waar hij nu woont? Misschien is hij wel lid van dit forum?
Op genoemd adres woon ik. We hebben de woning van Emile gekocht. Dus de aanblik van Saab’s op dit adres is niet veranderd. Maar er is inderdaad geen garagebedrijf meer.

Emile heeft een woning gehuurd in Norg, op het vakantiepark aldaar, maar het exacte adres heb ik niet.

Gebruikersavatar
menner
Donateur
Donateur

Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door menner » ma 25 mei, 2026 15:20

Allen dank voor jullie reactie. Ik was gewoon benieuwd, ik zocht evt. een adres waar ik misschien onder begeleiding wat kan leren sleutelen aan mijn 96. Van de Laan ken ik, ik ben er nu een aantal keren geweest, tot tevredenheid overigens. Nogmaals dank!

Gebruikersavatar
menner
Donateur
Donateur

Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door menner » ma 25 mei, 2026 15:26

@ Theun: ik stuur je een pb, om onze oude afspraak te laten herleven..

Plaats reactie