10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Gebruikersavatar
Kurti
Geregistreerd lid
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 mar, 2018 8:35
Regio: Deutschland - Duitsland

10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door Kurti » vr 13 mar, 2026 10:26

Beste Saab-vrienden,

De officiële clubbijeenkomst van de 1e Duitse Saab Club e.V. vindt plaats op 30 mei 2026.
Alle belangrijke informatie vindt u in de flyer :arrow:

Wij helpen u graag als er hotelkamers, campings etc. nodig zijn.
We kijken vooral uit naar Saab-chauffeurs die ons nog niet hebben bereikt.
Neem gerust contact met mij op voor verdere vragen

Geen inschrijving nodig, geen instapkosten.

Video uit 2025:
https://www.youtube.com/watch?v=47KYABs5Scc

Location:

Landmaschinenmuseum Riesenbeck
Im Vogelsang 77
48477 Riesenbeck / Duitsland
25 min van den grens


Afbeelding
Voorzitter 1.Deutscher Saab Club e.V. www.saab-club.de

Gebruikersavatar
BolletjeAppie
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 13 jun, 2022 18:15
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door BolletjeAppie » ma 16 mar, 2026 11:42

Gezellig! Ben er sowieso bij.
2000 SAAB 9-3 Cabriolet "Irine"
2020 KIA Soul "Catalina"

Gebruikersavatar
Lennart.
Geregistreerd lid
Berichten: 2293
Lid geworden op: za 24 nov, 2007 14:40
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door Lennart. » za 25 apr, 2026 14:07

Wij komen ook, we proberen de 700pk turbo x mee te nemen.

Rob de tuinman
Geregistreerd lid
Berichten: 112
Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door Rob de tuinman » di 28 apr, 2026 16:30

Is er weer een verzamelpunt waar we groeperen en dan in colonne richting Riesenbach rijden?
Saab 9-5 estate vector steel grey(279) :( helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs

Gebruikersavatar
BolletjeAppie
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 13 jun, 2022 18:15
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door BolletjeAppie » di 28 apr, 2026 17:01

We kunnen, net als de vorige keer, bij de parkeerplaats van McDonalds Oldenzaal verzamelen.
2000 SAAB 9-3 Cabriolet "Irine"
2020 KIA Soul "Catalina"

Rob de tuinman
Geregistreerd lid
Berichten: 112
Lid geworden op: za 05 dec, 2020 22:18
Regio: NL - Provincie Zuid-holland

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door Rob de tuinman » di 28 apr, 2026 19:16

Klinkt als een plan. Verzamel tijd nog even berekenen voor als we een bepaalde tijd in Riesenback willen aankomen.
Saab 9-5 estate vector steel grey(279) :( helaas overleden.Per 18-6 de trotse eigenaar van een 9-3 sport estate dolfijn grijs

Gebruikersavatar
BolletjeAppie
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 13 jun, 2022 18:15
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door BolletjeAppie » di 28 apr, 2026 23:19

Als we vanaf 10:15 verzamelen en om 10:30 vertrekken dan zijn we rond 11 uur op locatie.
2000 SAAB 9-3 Cabriolet "Irine"
2020 KIA Soul "Catalina"

Gebruikersavatar
Kurti
Geregistreerd lid
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 mar, 2018 8:35
Regio: Deutschland - Duitsland

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door Kurti » ma 04 mei, 2026 10:44

:arrow: :idea: :!:

We organiseren een avondevenement voor iedereen die op vrijdag 29 mei aankomt.
We beginnen om 18:45 uur in Riesenbeck.

We verwachten ongeveer 20 deelnemers. Als je wilt deelnemen, meld je dan uiterlijk 26 mei aan.
U kunt zich registreren via saabphilipp@gmail.com
Het exacte adres wordt in een antwoord vermeld.
Voorzitter 1.Deutscher Saab Club e.V. www.saab-club.de

Kruimel
Geregistreerd lid
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 30 dec, 2024 22:41
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door Kruimel » ma 04 mei, 2026 11:51

Ik ben erbij!
Saab 9-3 vector cabrio 2005

Gebruikersavatar
BolletjeAppie
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 108
Lid geworden op: ma 13 jun, 2022 18:15
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door BolletjeAppie » di 05 mei, 2026 11:23

Schijnt dat een grote groep Saab rijders in Deurningen bij Frans op den Bult (regio Enschede) vanaf 9:45 verzamelen. Ik sluit mij daar bij aan.
2000 SAAB 9-3 Cabriolet "Irine"
2020 KIA Soul "Catalina"

Gebruikersavatar
Woodybouwt
Donateur
Donateur
Berichten: 92
Lid geworden op: di 29 mar, 2016 7:24
Regio: NL - Provincie Overijssel

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door Woodybouwt » vr 15 mei, 2026 10:01

Tot ziens bij Frans op de Bult.
Saab 95 V4 1775 MZ 1971 Savanne beige

Gebruikersavatar
Kurti
Geregistreerd lid
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 28 mar, 2018 8:35
Regio: Deutschland - Duitsland

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door Kurti » wo 20 mei, 2026 14:27

Nog een korte opmerking, aangezien sommige navigatiesystemen hierdoor mogelijk in de war raken.

Betreed het evenemententerrein uitsluitend via "Im Vogelsang".

De toegangsweg via "Am Teutohang" is een onverharde landweg.


Afbeelding
Voorzitter 1.Deutscher Saab Club e.V. www.saab-club.de

Gebruikersavatar
J.vandermeulen
Donateur
Donateur
Berichten: 3090
Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door J.vandermeulen » wo 27 mei, 2026 21:51

Voor de duidelijkheid, verzamelt de Hollandse Saabgemeenschap zich bij Frans op de Bult of bij de Mek in Oldenzaal voor de zegetocht naar Riesenbeck?
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T

Gebruikersavatar
Flowe Kitttt99
Geregistreerd lid
Berichten: 1137
Lid geworden op: wo 13 dec, 2017 12:09
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door Flowe Kitttt99 » wo 27 mei, 2026 22:54

J.vandermeulen schreef:
wo 27 mei, 2026 21:51
Voor de duidelijkheid, verzamelt de Hollandse Saabgemeenschap zich bij Frans op de Bult of bij de Mek in Oldenzaal voor de zegetocht naar Riesenbeck?
Als je daar ook zonder cabrio welkom bent sluit ik graag aan!
Saab 900 Turbo 16 -87 (als eerste auto :O:)
Saab 9-3 1.8t SS -03 als onderdelen magazijn. Iets nodig? Stuur gerust een berichtje :D)
Saab 9-3 1.8t SS -03 automaat, met Dion kuur
Saab 9-5 NG turbo6 XWD -10
EX:
Caab 9-3 1.8t -06 20 Years edition Hirsch
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -04
Saab 9-3 1.8t SS -03

Gebruikersavatar
J.vandermeulen
Donateur
Donateur
Berichten: 3090
Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: 10.SAAB Saturday Riesenbeck 2026

Bericht door J.vandermeulen » wo 27 mei, 2026 23:31

Maar de vraag was of het bij Mek of bij French is?
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T