Het is om paranoia van te worden
Alex

Een schone plek op een zuiger is wel verdacht, kan een teken zijn dat die cilinder wat koelvloeistof aan het meestoken is. Kijk eens bij afgekoelde motor met een zaklampje in de cilinder of je vocht op de zuiger ziet.Alex B schreef: ↑zo 06 sep, 2026 17:23... 3 had zelfs een plek in het midden die schoon was.

Nu ik nog eens naar de foto's kijk is het begrip schoon wat overdreven:9000-95 schreef: ↑zo 06 sep, 2026 21:34Een schone plek op een zuiger is wel verdacht, kan een teken zijn dat die cilinder wat koelvloeistof aan het meestoken is. Kijk eens bij afgekoelde motor met een zaklampje in de cilinder of je vocht op de zuiger ziet.
Of zo'n CO2 test setje gebruiken op de koelvloeistof.

Dat punt begin ik wel te naderen. Wat me tegenhoudt is dat ik behoorlijk in het ding heb geïnvesteerd en ie als gevolg daarvan hardstikke goed rijdt en stuurt. Ik was van plan om 'm eerst een tijdje te gebruiken om zo de 9000 onder handen te kunnen nemen, maar nu het zelf een zorgenkind is geworden is de situatie weer heel anders. Ik hoop dat iemand 'm wil overnemen als projectauto, leuk klusje voor de winter als je er onderdak voor hebt. Aero's zijn dun gezaaid.menner schreef: ↑ma 07 sep, 2026 12:12Ik had de pijp al lang met Maarten opgerookt....