En? open gereden dit weekend?

Voor alle Saab cabrio rijders
ppcs
Geregistreerd lid

Bericht door ppcs » do 23 mar, 2006 15:23

:D

maartenair
Geregistreerd lid

Bericht door maartenair » do 23 mar, 2006 18:04

Vanmiddag weer heerlijck open gereden :lol:

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » vr 24 mar, 2006 0:19

Ik vandaag ook weer :D Was jammer om daarna over te moeten stappen in de RA.

trollhatt
Geregistreerd lid

23 feb lekker zonnetje

Bericht door trollhatt » wo 24 jan, 2007 0:50

Vandaag open gereden; ritje van Den Haag naar Zeist. Verwarming aan, was lekker fris in combi met een prettig zonnetje.

nacra 93
Donateur
Donateur

Re: 23 feb lekker zonnetje

Bericht door nacra 93 » wo 24 jan, 2007 12:31

trollhatt schreef:Vandaag open gereden; ritje van Den Haag naar Zeist. Verwarming aan, was lekker fris in combi met een prettig zonnetje.

Afbeelding

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » zo 04 feb, 2007 23:38

Jazekert - eerlijkheid gebiedt mij wel te vermelden dat ik rond de 1000 km ten zuiden van Utrecht reed ..

Timo9-5
Geregistreerd lid

Bericht door Timo9-5 » ma 05 feb, 2007 0:29

Tjonge, heeft er iemand gewoon een oud topic omhoog gevist! Ik dacht dat iedereen vandaag (zondag 4 februari 2007) het dak al los had! In ieder geval heb ik vandaag en gisteren open gereden. Ok, toegegeven, vandaag met een sjaal om en een pet op, wat niet gek is want de meter stond op 7 graden. Maar 't was wel kicken. En gisteren ging het uitstekend! 11 graden op de meter, dus dat begint erop te lijken! En met het broeikaseffect krijgen we steeds meer van die cabrio-winters. :P

virjinz
Geregistreerd lid

Bericht door virjinz » ma 05 feb, 2007 10:50

heeeeeerlijk om weer even open gereden te hebben na een "winter"slaap! En vele vriendelijke fietsers en wandelaars tegengekomen, even wuiven!
er was zelfs een jongetje van een jaar of 5/6 dat z'n papa toeriep "waaaw, wat een sjiek auto" waarop de vader "heel mooi maar kijk nu maar voor u!" antwoordde :D

Plaats reactie