Saab 9000 importeren
-
Abel
- Geregistreerd lid
Saab 9000 importeren
Aangezien het moment dat ik mijn eerste Saab ga rijden met rasse schreden nadert ben ik benieuwd wie ervaring heeft met het importeren van een 9000. 9000's met weining km's zijn in Nederland zeldzaam, dus zoek ik het over de grens. Graag reactie, zodat ik mede met jullie ervaringen binnenkort in een perfecte 9000 (AERO?) kan rijden.
-
Superwox
- Geregistreerd lid
Re: Saab 9000 importeren
Helaas Abel.... geen ervaring met het importeren van Saab's in het algemeen (ooit eens in 1997 of zo een 900 uit Duitsland gehaald)
Echter..... denk je echt dat de auto's uit het buitenland minder kilometers hebben gereden?.... Ik bedoel maar........ wat doe je met een 9000.... Kilometers maken! Hou in je achterhoofd dat ze in het buitenland geen Nationale Autopas hebben. Als je iets vindt, neem dan alleen iets MET historie (dus alle orginele boeken erbij) Italiaans raad ik zowieso af (nogal laks met onderhoud enzo) Maar goed... een Nederlandse 9000 met 200.000 km en een goede onderhouds historie hoeft op zich niet verkeerd te zijn hoor.....
Echter..... denk je echt dat de auto's uit het buitenland minder kilometers hebben gereden?.... Ik bedoel maar........ wat doe je met een 9000.... Kilometers maken! Hou in je achterhoofd dat ze in het buitenland geen Nationale Autopas hebben. Als je iets vindt, neem dan alleen iets MET historie (dus alle orginele boeken erbij) Italiaans raad ik zowieso af (nogal laks met onderhoud enzo) Maar goed... een Nederlandse 9000 met 200.000 km en een goede onderhouds historie hoeft op zich niet verkeerd te zijn hoor.....
-
SimonA50
Een Aero is het niet maar hij zit er dichtbij en ERG mooi.
http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=B4F7A177E2D2EF
slechts 83.000km en een prijs van rond de 10.000 Euro
ps! een zweedse "mil" is 10 km
(heb gezocht op Saab 9000 met een km stand van minder dan 100.000 en vond er 26 stuks op www.bytbil.se)
http://www.bytbil.com/index.cgi?tips=B4F7A177E2D2EF
slechts 83.000km en een prijs van rond de 10.000 Euro
ps! een zweedse "mil" is 10 km
(heb gezocht op Saab 9000 met een km stand van minder dan 100.000 en vond er 26 stuks op www.bytbil.se)
Abel schreef:Aangezien het moment dat ik mijn eerste Saab ga rijden met rasse schreden nadert ben ik benieuwd wie ervaring heeft met het importeren van een 9000. 9000's met weining km's zijn in Nederland zeldzaam, dus zoek ik het over de grens. Graag reactie, zodat ik mede met jullie ervaringen binnenkort in een perfecte 9000 (AERO?) kan rijden.
-
Abel
- Geregistreerd lid
Bedankt voor jullie Reacties. Vooral die Zweedse 9000 2.3 Turbo ziet er perfect uit...............alleen wel eind weg. Misschien kan ik wat regelen.
Abel
Abel