zip tuning
-
PAV.VIO
- Geregistreerd lid
zip tuning
Beste mensen,
Heeft iemand ervaring met zip tuning op zijn 9.3 ss 1.8t ?
Prijs valt mee, voor ± 35 pk extra, maar is het betrouwbaar.
gr PAV
Heeft iemand ervaring met zip tuning op zijn 9.3 ss 1.8t ?
Prijs valt mee, voor ± 35 pk extra, maar is het betrouwbaar.
gr PAV
-
Erik
- Lid van verdienste
-
PAV.VIO
- Geregistreerd lid
-
patser
- Geregistreerd lid
zip tuning
Er is al een keer over zip tuning geschreven.
Weet niet meer wie, maar de persoon is toch maar voor Maptun gegaan.
Jan Hein
Weet niet meer wie, maar de persoon is toch maar voor Maptun gegaan.
Jan Hein
-
PAV.VIO
- Geregistreerd lid
brinky schreef:Er zijn veel meer mogelijkheden dan Zip of Hirsch. Deze bijvoorbeeld.PAV.VIO schreef:nh schreef:Zip tuning in Utrecht???
yep, in Utreg. Twijfel ook wel een beetje hoor, maar het is EUR 499 voor 185 PK en EUR 1350 voor 195 PK (hirsch)
wel groot prijsverschil
En dat is wel betrouwbaar ?? Garantie op motor ? Heb een 9.3 ss 1.8t uit juni 2006, en ben er wel zuinig op. Bij Hirsch blijft de fabrieksgarantie, maar daar betaal je ook wel voor denk ik.
Ik zal eens goed nadenken......
-
brinky
- Donateur

De software komt van Speedparts; een grote zweedse 'player' als het om Saabtuning gaat.PAV.VIO schreef:brinky schreef:Er zijn veel meer mogelijkheden dan Zip of Hirsch. Deze bijvoorbeeld.PAV.VIO schreef:
yep, in Utreg. Twijfel ook wel een beetje hoor, maar het is EUR 499 voor 185 PK en EUR 1350 voor 195 PK (hirsch)
wel groot prijsverschil
En dat is wel betrouwbaar ?? Garantie op motor ? Heb een 9.3 ss 1.8t uit juni 2006, en ben er wel zuinig op. Bij Hirsch blijft de fabrieksgarantie, maar daar betaal je ook wel voor denk ik.
Ik zal eens goed nadenken......
-
Erik
- Lid van verdienste
Niet om geld hoeveelheden te bagetalliseren.......maar.PAV.VIO schreef:nh schreef:Zip tuning in Utrecht???
wel groot prijsverschil
Wat is het prijsverschil op de totale auto? Welke voordelen ga je houden omdat je volledige garantie hebt, en daarmee ook de mogelijkheid voor aansprakelijkheidsstelling als er dingen fout gaan. Dus 800 euro voor zekerheid en een mooi en bewezen product......is dat duur?
-
Peter van den Heuvel
- Geregistreerd lid
Ik heb inderdaad iets gepost over Ziptuning. Ik heb er vanaf gezien door info via dit forum en ook kwamen de mensen van Ziptuning niet erg terzakekundig over.
Ben trouwens nog dagenlang nagebeld door Ziptining waarom ik niet meer wilde.
Heb nu Maptun Stage 1 (225 PK) en dat bevalt uitstekend, goede service en bij Tholen BV weten ze exact wat ze doen. Qua prijs zit je aan 900.00 Euro en is iedere piek waard.
Zou geen risico nemen..
Groet
Peter
Ben trouwens nog dagenlang nagebeld door Ziptining waarom ik niet meer wilde.
Heb nu Maptun Stage 1 (225 PK) en dat bevalt uitstekend, goede service en bij Tholen BV weten ze exact wat ze doen. Qua prijs zit je aan 900.00 Euro en is iedere piek waard.
Zou geen risico nemen..
Groet
Peter