Batmobiel op RTL nieuws

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
DNZ
Geregistreerd lid

Batmobiel op RTL nieuws

Bericht door DNZ » ma 19 feb, 2007 1:14

Zojuist op RTL nieuws een item over de veiling van de Batmobiel uit '66. Het ding wilde niet starten en werd door middel van startkabels aan een 9-3 tot leven gewekt. Wie is hier nu de echte held :green_many:

Edit:
RTL nieuws (0:30)

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Re: Batmobiel op RTL nieuws

Bericht door De900C-GAS » ma 19 feb, 2007 8:17

sitestorm schreef:Zojuist op RTL nieuws een item over de veiling van de Batmobiel uit '66. Het ding wilde niet starten en werd door middel van startkabels aan een 9-3 tot leven gewekt. Wie is hier nu de echte held
Hoi.

Ja mooi he!? :wink:
:-P+ En die plaats van de uitlaat dan?? Wel origineel, maar niet zo best voor je gezondheid!! :-P+

Groeten.:D

De900C-GAS

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 19 feb, 2007 9:42

Je zal er maar veel in gereden hebben zeg :?

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » ma 19 feb, 2007 9:43

sitestorm schreef:Zojuist op RTL nieuws een item over de veiling van de Batmobiel uit '66. Het ding wilde niet starten en werd door middel van startkabels aan een 9-3 tot leven gewekt. Wie is hier nu de echte held
Hoi.

Ik heb op dit moment de tv op RTL 4 staan, met het nieuws.
Als ik de motorkap bekijk is het volgens mij een SAAB 9-5. :wink:
Dat vanwege de form van de motorkap, die 'over de psatborden ligt' en niet daartussen. :?

De900C-GAS

DNZ
Geregistreerd lid

Bericht door DNZ » ma 19 feb, 2007 10:06

De900C-GAS schreef:
Hoi.

Ik heb op dit moment de tv op RTL 4 staan, met het nieuws.
Als ik de motorkap bekijk is het volgens mij een SAAB 9-5. :wink:
Dat vanwege de form van de motorkap, die 'over de psatborden ligt' en niet daartussen. :?

De900C-GAS
Zou zomaar kunnen, ik zag alleen in een flits de grille :oops:

Edit:
Ik heb het nu ook gezien. het is een 9-5. Die gozer met z'n bouwvakkersbroek stond ervoor :roll:

Meer
Geregistreerd lid

Bericht door Meer » ma 19 feb, 2007 13:12

Mijn eerste indruk was ook dat het een 9-5 was. Moest wel even glimlachen om dit "nieuws"-item.

Plaats reactie