Die vraag heb ik ook gesteld op het Duitse forum.. daar zei iemand dat ie dit wel vaker had gezien.. Het is dus een gekke combi, een '94er cabrio zonder airbag en 'S' typeaanduiding.. Feit blijft dat het een heel mooi exemplaar is.taaffert schreef:Een S is in Italië toch altijd een ep? Of is deze gerebadged?
Cabrio Classic aanschaffen
-
gj900
- Donateur (9x)

-
Guus Winter
- Geregistreerd lid
Dag Rolf,
Leuk je zo te spreken....contact maken op werk is vaak zo 'moeilijk'. Je weet hoe die arrogante VKL's kunnen zijn! Ha ha ha
Begrijp dat de Ruby Cabrio dus niet bestaat ! Heb wel een ander exemplaar gevonden waar ik het leuk van zou vinden als je eens naar kijkt. Zal het er op werk over proberen te hebben! ha ha ha
Greetz en iedereen bedankt oor de input!
Leuk je zo te spreken....contact maken op werk is vaak zo 'moeilijk'. Je weet hoe die arrogante VKL's kunnen zijn! Ha ha ha
Begrijp dat de Ruby Cabrio dus niet bestaat ! Heb wel een ander exemplaar gevonden waar ik het leuk van zou vinden als je eens naar kijkt. Zal het er op werk over proberen te hebben! ha ha ha
Greetz en iedereen bedankt oor de input!
-
cobra427
- Geregistreerd lid
Beetje respect voor de functie VKL hoor! Ik ben meer dan 10jr VKL/SM geweest, maar ben echt niet arrogant (als je dat natuurlijk van jezelf mag zeggen...):lol: . Heeft meer met de persoonGuus Winter schreef:Dag Rolf,
Leuk je zo te spreken....contact maken op werk is vaak zo 'moeilijk'. Je weet hoe die arrogante VKL's kunnen zijn! Ha ha ha![]()
Succes! en wie weet kan jij hem ooit nog eens opvolgen, dan ben je zelf een VKL.....
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

-
Guus Winter
- Geregistreerd lid
-
cobra427
- Geregistreerd lid
gj9000 schreef:Dat heeft dan weer met dominantie en niet met arrogantie te makentaaffert schreef:Aparte afdeling, zat die ook in een kelder toevallig?cobra427 schreef:Beetje respect voor de functie VKL hoor! Ik ben meer dan 10jr VKL/SM geweestMaar goed, wat is een VKL/SM eigenlijk?
-
rludeke
- Geregistreerd lid
-
Caspar
-
Guus Winter
- Geregistreerd lid