Cabrio Classic aanschaffen

Voor alle Saab cabrio rijders
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » wo 21 feb, 2007 15:38

taaffert schreef:Een S is in Italië toch altijd een ep? Of is deze gerebadged?
Die vraag heb ik ook gesteld op het Duitse forum.. daar zei iemand dat ie dit wel vaker had gezien.. Het is dus een gekke combi, een '94er cabrio zonder airbag en 'S' typeaanduiding.. Feit blijft dat het een heel mooi exemplaar is.

Guus Winter
Geregistreerd lid

Bericht door Guus Winter » wo 21 feb, 2007 15:45

Dag Rolf,

Leuk je zo te spreken....contact maken op werk is vaak zo 'moeilijk'. Je weet hoe die arrogante VKL's kunnen zijn! Ha ha ha :P

Begrijp dat de Ruby Cabrio dus niet bestaat ! Heb wel een ander exemplaar gevonden waar ik het leuk van zou vinden als je eens naar kijkt. Zal het er op werk over proberen te hebben! ha ha ha

Greetz en iedereen bedankt oor de input!

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » wo 21 feb, 2007 16:17

Guus Winter schreef:Dag Rolf,

Leuk je zo te spreken....contact maken op werk is vaak zo 'moeilijk'. Je weet hoe die arrogante VKL's kunnen zijn! Ha ha ha :P
Beetje respect voor de functie VKL hoor! Ik ben meer dan 10jr VKL/SM geweest, maar ben echt niet arrogant (als je dat natuurlijk van jezelf mag zeggen...):lol: . Heeft meer met de persoon :cry: te maken dan met de functie. :wink:

Succes! en wie weet kan jij hem ooit nog eens opvolgen, dan ben je zelf een VKL.....

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 21 feb, 2007 16:20

cobra427 schreef:Beetje respect voor de functie VKL hoor! Ik ben meer dan 10jr VKL/SM geweest
Aparte afdeling, zat die ook in een kelder toevallig? :D

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » wo 21 feb, 2007 16:22

taaffert schreef:
cobra427 schreef:Beetje respect voor de functie VKL hoor! Ik ben meer dan 10jr VKL/SM geweest
Dat heeft dan weer met dominantie en niet met arrogantie te maken :wink: Maar goed, wat is een VKL/SM eigenlijk?

Guus Winter
Geregistreerd lid

Bericht door Guus Winter » wo 21 feb, 2007 18:18

Gezellige boel is dit. Natuurlijk heb ik enorme respect voor de boven genoemde functie! :lol: En of het ooit zal worden ...
Begreep dat Rludeke toch wel een flinke som geld voor die Saab wilde hebben...15000? :P Ach...als mensen met kelders gaan dreigen ! :)
G

cobra427
Geregistreerd lid

Bericht door cobra427 » wo 21 feb, 2007 18:28

gj9000 schreef:
taaffert schreef:
Dat heeft dan weer met dominantie en niet met arrogantie te maken :wink: Maar goed, wat is een VKL/SM eigenlijk?
:lol: Tja, hij is leuk.......VKL=Verkoopleider en SM=Salesmanager. En er zullen best wel SM-ers zijn die aan SM doen, eventueel in een kelder of ondergrondse donkere garage. :shock:

rludeke
Geregistreerd lid

Bericht door rludeke » do 22 feb, 2007 10:41

Guus, je begrijpt dat je als collega natuurlijk 5% korting krijgt :lol: :lol:

rludeke
Geregistreerd lid

Bericht door rludeke » do 22 feb, 2007 10:48

P.S. bij ons is het percentage arrogante VKL's toch al gauw meer dan de helft :(

Caspar

Bericht door Caspar » do 22 feb, 2007 16:45

Mooie wagen die ruby cabrio..vind de kleur ruby red verreweg de mooiste kleur saab die er is..ben wel benieuwd naar foto's van je cabrio..

Guus Winter
Geregistreerd lid

Bericht door Guus Winter » do 22 feb, 2007 19:00

Ach ja.... Ruby is inderdaad mooi. Misschien moet ik op het aanbod in gaan. 15000 was natuurlijk een geintje... dus.... 8)

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » vr 23 feb, 2007 12:33

Is het niet deze:

Forum Gespot NL
Topic 900 Classic Cabrio

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » vr 02 okt, 2009 14:15

..

Plaats reactie