Ik zou zeker voor een LPT of een 2.3 gaan.
Heeft niets met vermogen te maken dat je nooit gebruikt maar met comfort.
Ik heb een 2.3 cabrio en ook een 2.0 900 (gehad). In de cabrio moet de 2.0 nog wat harder werken, omdat deze wat zwaarder is.
De 2.3 is rustiger en soepeler, het maximale vermogen spreek ik eigenlijk nooit aan.
De 2.0 LPT is door meer trekkracht bij lagere toeren nog rustiger en vlotter te berijden.
Saab 9-3 cabriolet advies
-
pieter78
- Geregistreerd lid
-
pieter78
- Geregistreerd lid
Ik ben op congres in Wenen, en daar weet ik dingen die ik liever doe dan lang InternettenGJK schreef:Pieter, het blijft lang stil. Niet kunnen slagen?
Di kom ik weer thuis, en woe ga ik naar BnL terug... dan is de auto klaar, laat ik mijn oom er nog een keer in rijden, en heel rare dingen uitgezonderd ben ik dan een gelukkig man in een heel mooie cabrio... Dus ik ga er vanuit dat ik over een paar dagen tot de daklozen behoor... collega!
Pieter
-
pieter78
- Geregistreerd lid
Even een update: heb de auto gekocht, rijd heerlijk! Sommige dingen zijn even wennen, met name de dode hoek naar bij achterom kijken met dak dicht, maar goed.. ik heb hem pas net, en het is gewoon een andere auto dan mijn vorige. Maar wat een verwennerij, wat een luxe! Over de afhandeling bij BnL ook niets dan lof: zeer correct en professioneel.
Kortom: tot nu toe een zeer tevreden Saab-rijder!
Kortom: tot nu toe een zeer tevreden Saab-rijder!
-
GJK
- Geregistreerd lid
-
pieter78
- Geregistreerd lid