Saab 9-3 cabriolet advies

Voor alle Saab cabrio rijders
Amazon
Geregistreerd lid

Bericht door Amazon » di 06 mar, 2007 17:40

Ik zou zeker voor een LPT of een 2.3 gaan.

Heeft niets met vermogen te maken dat je nooit gebruikt maar met comfort.

Ik heb een 2.3 cabrio en ook een 2.0 900 (gehad). In de cabrio moet de 2.0 nog wat harder werken, omdat deze wat zwaarder is.

De 2.3 is rustiger en soepeler, het maximale vermogen spreek ik eigenlijk nooit aan.

De 2.0 LPT is door meer trekkracht bij lagere toeren nog rustiger en vlotter te berijden.

pieter78
Geregistreerd lid

Bericht door pieter78 » di 06 mar, 2007 21:46

Dank je, maar die ligt boven mijn budget en voor dit soort bedragen koop ik liever niet particulier meer...

GJK
Geregistreerd lid

Bericht door GJK » zo 11 mar, 2007 9:33

Pieter, het blijft lang stil. Niet kunnen slagen?

pieter78
Geregistreerd lid

Bericht door pieter78 » zo 11 mar, 2007 18:20

GJK schreef:Pieter, het blijft lang stil. Niet kunnen slagen?
Ik ben op congres in Wenen, en daar weet ik dingen die ik liever doe dan lang Internetten 8) Mooi weer hier, en ik zal jullie niet jaloers maken door te vertellen wat ik vandaag zoal gedaan heb.

Di kom ik weer thuis, en woe ga ik naar BnL terug... dan is de auto klaar, laat ik mijn oom er nog een keer in rijden, en heel rare dingen uitgezonderd ben ik dan een gelukkig man in een heel mooie cabrio... Dus ik ga er vanuit dat ik over een paar dagen tot de daklozen behoor... collega! :P

Pieter

pieter78
Geregistreerd lid

Bericht door pieter78 » di 20 mar, 2007 15:02

Even een update: heb de auto gekocht, rijd heerlijk! Sommige dingen zijn even wennen, met name de dode hoek naar bij achterom kijken met dak dicht, maar goed.. ik heb hem pas net, en het is gewoon een andere auto dan mijn vorige. Maar wat een verwennerij, wat een luxe! Over de afhandeling bij BnL ook niets dan lof: zeer correct en professioneel.

Kortom: tot nu toe een zeer tevreden Saab-rijder! :D

GJK
Geregistreerd lid

Bericht door GJK » vr 23 mar, 2007 17:42

Onwennigheid is ons ook bekend. Gaat wel over en anders kan BNL je vast een goed adres geven voor een goedwerkend park distance control. Zit er bij ons op, werkt goed. Geluk met je nieuwe cabrio!

pieter78
Geregistreerd lid

Bericht door pieter78 » vr 23 mar, 2007 19:42

Dank je... voorlopig is het nog steeds overwegend genieten, en de rest gaat inmiddels ook al een stukje beter... zal gewoon even tijd nodig hebben (parkeren gaat gelukkig al beter, dus ik hoef in mijn paspoort mijn geslacht niet te laten aanpassen 8) )

Plaats reactie