Saab 9-3 1.8t op LPG tunen

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
Frank Damen
Geregistreerd lid

Bericht door Frank Damen » di 20 mar, 2007 23:37

Ik ben sinds kort in het bezit van een Saab model jaar 2007 (nu 2 weken oud) en heb gehoord dat deze motor op LPG ook is te tunen naar zo'n 200 PK met behoud van garantie.

Ik heb op het WWW gezocht maar kan niets vinden, zijn er misschien mensen die hier meer van weten of mij ergens naar kunnen verwijzen?

Alvast bedankt.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 20 mar, 2007 23:46

LPG i.c.m. tuning behoudt nooit de officiële garantie. Of de tuner moet het willen overnemen.

Ook Hirsch + LPG wordt niet ondersteund. Maar tunen kan altijd uiteraard, maar ik zou mijn garantie er niet voor willen opgeven in elk geval.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 21 mar, 2007 0:03

ik meen dat A.S.M. Utrecht het wel ondersteunt, bel maar eens en vraag naar Jos Steverink, die heeft veel ervaring met Saab-tuning i.c.m. lpg

Groeten,

David Joost

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 21 mar, 2007 0:33

davidjoost schreef:ik meen dat A.S.M. Utrecht het wel ondersteunt, bel maar eens en vraag naar Jos Steverink, die heeft veel ervaring met Saab-tuning i.c.m. lpg

Groeten,

David Joost
Dus dan neemt A.S.M. Utrecht de garantie over? Das schappelijk van ze!

Michail
Geregistreerd lid

Bericht door Michail » wo 21 mar, 2007 9:59

Jos Steverink is al enige tijd niet meer werkzaam bij ASM Utrecht. Als ik goed ben geïnformeerd werkt hij niet meer bij Saab maar bij een duits sportwagenmerk. Vraag mij af of ASM Utrecht na zijn vertrek nog veel in tuning doet

Plaats reactie