leuk, bevrijdingsfestival bij de deur.

1967-1984
baszwolle
Geregistreerd lid

leuk, bevrijdingsfestival bij de deur.

Bericht door baszwolle » zo 06 mei, 2007 12:28

word je wakker, zie je schoenafdrukken op je auto..$#&#^($&(@!$#$^$&(%^&I(@#$E :evil:

leuk als je naast het festivalterrein woont waar de bevrijding gevierd word.

voor zover ik zie hebben ze het wel netjes gedaan, geen deuken volgens mij, wel schoenmaat 45 over meerdere auto's.

aangifte is al de deur uit en foto's gemaakt.

ook over een PT Cruiser gelopen...helaas was het een cabrio..fijn..zak je zo doorheen.

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » zo 06 mei, 2007 13:31

Hoe lomp kan je zijn.......

Hopen dat je inderdaad geen schade hebt.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 06 mei, 2007 14:08

:shock: , weinig opvoeding gehad en weinig normbesef :cry: , zal je maar gebeuren, maar ik kijk er ook niet van op.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 06 mei, 2007 14:12

En dat bij een bevrijdingsdagfestival!!
Je zou ze :fight_twak: en :miniright: :minileft: !!

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » zo 06 mei, 2007 14:35

ja...wat moet ik er aan doen...had oordoppen in gedaan ivm herrie van muziek van het festival...achteraf beter niet kunnen doen.

snap alleen niet wat daar nu de lol van is..., stoer doen tegen je maatjes want hij/zij was vast niet alleen want dan is er niets aan.

Jos99L
Geregistreerd lid

Bericht door Jos99L » zo 06 mei, 2007 19:38

klootzakken.

Ik heb eens een vent die een deuk in de zijkant van mijn LandRover sloeg met 1 slag neergemept. Krijg IK € 566,- boete voor inclusief SMARTEGELD !!wat een maatschappij.....

Emile
Geregistreerd lid

Bericht door Emile » zo 06 mei, 2007 21:09

Jos99L schreef:klootzakken.

Ik heb eens een vent die een deuk in de zijkant van mijn LandRover sloeg met 1 slag neergemept. Krijg IK € 566,- boete voor inclusief SMARTEGELD !!wat een maatschappij.....
Ik hoorde van de week op de radio dat een autohandelaar een inbreker in zijn woning had betrapt. Hij had de inbreker flink inelkaar gemept en zat naar een paar dagen nog vast en krijgt poging tot doodslag terwijl zijn advocaat beweerde dat zijn cliënt(autohandelaar) uit noodweer die vent te lijf was gegaan. :cry:

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » zo 06 mei, 2007 21:11

En toch heb ik me prima vermaakt in Zwolle gister. Super festival.

Maar dit zijn wel zeer minne streken.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 06 mei, 2007 21:12

wat is noodweer? ik zou zeggen, draag dan gewoon een Uzi..

maar laat ik me mond hier maar houden... :roll:

vooral vervelend voor Bas, en ik hoop dat er geen schade is.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 06 mei, 2007 21:15

Emile schreef:
Ik hoorde van de week op de radio dat een autohandelaar een inbreker in zijn woning had betrapt. Hij had de inbreker flink inelkaar gemept en zat naar een paar dagen nog vast en krijgt poging tot doodslag terwijl zijn advocaat beweerde dat zijn cliënt(autohandelaar) uit noodweer die vent te lijf was gegaan. :cry:
Typisch nederlands, de dader wordt op allerlei manieren de hand boven het hoofd gehouden en als slachtoffer kan je de pest krijgen en niet eens je eigen spullen beschermen, jammer

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 06 mei, 2007 21:31

edward, ik weet dat nederland je erg hoog zit, maar dit is ook in elk ander min of meer westers land van kracht.

overigens ook in de VS kan een misdadiger je gewoon aanklagen voor mishandeling en kan je rekenen op een flinke reprimande als je niet binnen proportie gehandeld hebt.

maar goed, dream on guys !

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 06 mei, 2007 21:34

jelger schreef:
overigens ook in de VS kan een misdadiger je gewoon aanklagen voor mishandeling en kan je rekenen op een flinke reprimande als je niet binnen proportie gehandeld hebt.

maar goed, dream on guys !
Da's ook niet normaal, wel dan ?

en ik bijt van me af , als ik de kans krijg krijgt ie van mij een pak op z'n lazer, bekeuring voor mishandeling of niet :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 06 mei, 2007 21:38

ik vind van wel.
de ene wetsovertreding vergoelijkt nooit en te nimmer een ander misdrijf. Een maatschappij escaleert altijd daar waar juist dit soort basisprincipes door de plee gaan.

en ja, enige buigzaamheid voor een corrigerende tik, of stomp in de buik, om de overtreder vast te krijgen mag best, maar een bewuste klap op de slaap , een slag met een breekijzer buiten de ledematen oid is in mijn ogen gewoon poging tot doodslag.

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » zo 06 mei, 2007 21:48

IK vind dat ik ALTIJD mijn goederen mag/ kan verdedigen, heb er hard genoeg voor gewerkt en zat voor moeten betalen, de dader heeft dus de verkeerde keuze gemaakt door aan MIJN spullen te zitten, eigen schuld dikke bult. Zo vraag je om een pak op je donder toch :?:

Jammer dat je het vaak niet ziet wie de boel vernielt,gebeurd net als je niet in de buurt bent, net als die twee grote krassen over beide zijkanten van mijn 9000, gek er stond ook geen naam bij :roll:

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » zo 06 mei, 2007 21:50

We zullen je een kaartje uit Zweden sturen, als het zover komt, Ed...

Plaats reactie