Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
michiel
- Donateur (2x)

Bericht
door michiel » za 05 mei, 2007 2:16
davidjoost schreef: geen chromen bril om de koplampen dus à la 9-5, ze zijn niet gek bij Saab!
Waarom zit dat chroom rond de koplampen dan wel op de 9-5 als ze niet gek zijn bij Saab?
Ze hadden 't ook als optie kunnen aanbieden (voor de liefhebbers), of bij sportieve varianten de randen in carrosseriekleur mee kunnen spuiten o.i.d..
Ik vind al dat chroom ook maar niks.

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Bericht
door De900C-GAS » za 05 mei, 2007 15:57
edwardkommeren schreef: DJ on the international tour

Oh yeeeeaahhhhh!!
Misschien toch wel een beetje geluisterd naar wat ik schreef en ook nog een eigen draai aan gegeven
Helemaal goed!

-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » za 05 mei, 2007 22:25
edwardkommeren schreef:DJ on the international tour, mailed by one of his colleagues.
Yep that was my
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » za 05 mei, 2007 22:28
Ik vind hem zo een stuk aantrekkelijker dan op de vorige foto's, ben zeer benieuwd naar de foto's van Saab zelf!
Als ze nu ook weer het interieur in oude stijl brengen, al dat Cadillac spul erin hoeft van mij niet zo

-
brammelo
- Geregistreerd lid
Bericht
door brammelo » za 05 mei, 2007 23:17
Ik krijg weer hoop

Met die tape er af zit de vorm al een heel stuk strakker. Nog niet echt Aero X, maar toch een meer persoonlijke snuit dan voorheen. En heel wat minder Ford Focus-front. Laten we hopen dat hij "in the flesh" er nog beter uitziet.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Bericht
door edwardk » zo 06 mei, 2007 11:31
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » zo 06 mei, 2007 11:42
Apart die Frozen Look achterlichten, ik hoop wel dat er LED's inzitten, net als bij de Estate.
Met deze nieuwe neus en het AWD systeem moeten de verkopen nog een heel stuk kunnen worden opgekrikt, Saab heeft dan eindelijk een concurrent voor de AWD modellen van Volvo, de Xi modellen van BMW en de Quattro range van Audi.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Bericht
door De900C-GAS » zo 06 mei, 2007 11:49

Davidjoost, wil je hier effe wat anders van maken, a.u.b.

Ik vind dit geen SAAB, maar vind dit wel wat trekken van een (sorry dat ik dat hier schrijf) Honda Civic Sedan hebben.
En dan die achterlichten.

Een te hoog bling-bling gehalte volgens mij.
Erg jammer!
-
WV
- Geregistreerd lid
Bericht
door WV » zo 06 mei, 2007 15:19
Wat ik zo lelijk van de achterkant vind, is dat de achterbumper 'deel' uit maakt van de carroserie. Daardoor lijkt hij idd op een Honde Civic
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Bericht
door De900C-GAS » zo 06 mei, 2007 15:36
WV schreef:Wat ik zo lelijk van de achterkant vind, is dat de achterbumper 'deel' uit maakt van de carroserie. Daardoor lijkt hij idd op een Honde Civic
Honda Civic (wel effe de spoiler wegdeken):
SAAB 9-3, modeljaar 2008:
Je kunt bijna het spelletje doen: Zoek de verschillen, of de gelijkenissen.

-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » zo 06 mei, 2007 17:02
dat was dan al 4 jaar zo Gasman
er is aan de achterzijde verders niets veranderd.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Bericht
door De900C-GAS » zo 06 mei, 2007 17:07
jelger schreef:dat was dan al 4 jaar zo ...
De geïntegreerde spoiler zie ik anders niet meer, dus andere kofferklep.
En die achtelichten, nou nee, dank u, ik vind de oude 9-3 SS toch echt veel en veel mooier.

Kijk maar bij de 'oude' rode 9-3 SS, door edwardkommeren geplaatst.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » zo 06 mei, 2007 17:10
De900C-GAS schreef:jelger schreef:dat was dan al 4 jaar zo ...
De geïntegreerde spoiler zie ik anders niet meer, dus andere kofferklep.
En die achtelichten, nou nee, dank u, ik vind de oude 9-3 SS toch echt veel en veel mooier.

Kijk maar bij de 'oude' rode 9-3 SS, door edwardkommeren geplaatst.
Alleen de Aero heeft standaard zo'n geïntegreerde spoiler, wat Jelger al zei: er is niks verandert behalve de achterlichten.
-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
Bericht
door Swedish_90 » zo 06 mei, 2007 17:20
sjoerdk schreef:er is niks verandert behalve de achterlichten.
Inderdaad, op deze foto althans. Op de 9-3 MY08 zal ook een andere achterbumper komen (vergelijkbaar met de bumper die zichtbaar is op de SportCombi-foto's). Ik denk dat het, samen met de nieuwe 1.9 TiD 180pk, de BioPower-uitvoeringen en de Black Turbo een stevige impuls aan de verkopen kan geven...