W124 E73T AMG
-
Oostland
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Lab6
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Ach, eigenlijk net zoals diverse Opels daar als Vauxhall verkocht worden en nog zo'n voorbeeld?Lab6 schreef:Ik heb me er ook over verbaasd, maar het was gewoon een 190E 2.3-16.
Later bekend als de 190E 2.5-16
De motor is een door Cosworth ontwikkeld blok, maar vreemd dat dat ding in UK 190 Cosworth heet...
Wie kent die nog, de Fiat Ritmo, in de UK de Fiat Strada geheten
En de Ford Scorpio?
In de UK hielden ze een aantal jaar nog de naam van de voorganger aan.
Welke??
Ford Granada.
En er zijn wel meer voorbeelden hiervan, maar ik vind dit in dit geval voldoende als informatie.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
KLIK HIER!!sjoerdk schreef:Even, staat de auto waarover dit topic gaat ergens te koop? Of zijn er ergens exemplaren van te koop?
Want afkomstig van deze website volgens mij.
-
Henk-Jan
- Donateur

-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Dat valt me nog mee voor zo'n kanon! Ik ga even kijken op het Autoweek forum.H.E.N.K.I.E schreef:Hij staat inderdaad te koop ja, weet niet precies waar. Volgens iemand op het AW-forum (onderdeel 'Het grote Teutonia-topic') voor rond de €60000.sjoerdk schreef:Even, staat de auto waarover dit topic gaat ergens te koop? Of zijn er ergens exemplaren van te koop?
Het geluid van een 500E is trouwens verbluffend gaaf, een heerlijke hamerende en roffelende V8
http://www.youtube.com/watch?v=2A_e5_pNiho
-
bobkoppert
- Geregistreerd lid
Vind een 400E stiekem dan nog iets aantrekkelijker (goed fout), want anoniemer. Geen uitgeklopte spatbordjes of dieper gelegd, of andere koplampen. Een opgetuigde Benz is toch al snel fout fout.
Helaas is de W124 T niet (standaard) met V8 geleverd, evenmin als de cabrio of coupé. Zou een van de weinige auto's zijn waarop ik mijn 9000 zou willen inruilen. Coupé of cabrio vind ik ook verrukkelijk, mits niet versjonniet.
Helaas is de W124 T niet (standaard) met V8 geleverd, evenmin als de cabrio of coupé. Zou een van de weinige auto's zijn waarop ik mijn 9000 zou willen inruilen. Coupé of cabrio vind ik ook verrukkelijk, mits niet versjonniet.
-
Caspar
-
Oscar900T
- Geregistreerd lid