Lid worden?

1967-1984
Mennö
Geregistreerd lid

Lid worden?

Bericht door Mennö » do 24 mei, 2007 23:07

Nu heb ik, tenminste formeel, een 99; moet ik hier vragen of ik lid mag worden? Hoe werkt de ballotage? Of moet ik, voordat ik daar antwoord op krijg, eerst het ding rijdende krijgen? Ik heb nogal wat enge verhalen gehoord over dit clubje...

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 24 mei, 2007 23:12

kom eens op de koffie... :lol:

Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » do 24 mei, 2007 23:15

Moet ik nog iets voorbereiden daarvoor? Zoals het kunnen opnoemen van alle types plus uitvoeringen?

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 24 mei, 2007 23:23

nou.. je zou kunnen beginnen met uitzoeken welke correcties je zou moeten aanbrengen om je pimpmobiel in de staat van 1973 terug te brengen. :twisted:

Mennö
Geregistreerd lid

Bericht door Mennö » do 24 mei, 2007 23:33

Ai, pijnlijkste / gemakkelijkste aller mogelijke opmerkingen. Je lijkt Saabman wel. Gelukkig ben ik geen purist. Of sluit me dat direct uit van lidmaatschap? Dan wordt ik wel purist, zo conformistisch ben ik wel.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 24 mei, 2007 23:47

hahaa welnee.. dat zullen "we" je niet aandoen, maarre.. didactisch gezien lijkt me dat het beste "leertraject" mbt ontgroening der 99-sekte

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » do 24 mei, 2007 23:50

jelger schreef:kom eens op de koffie... :lol:
ho de laatste keer waren we blijven steken bij de kroeg op de hoek = bier
en nu begint er al 1 over koffie ja daaaag

dwz dat ik het eerste [en waarschijnlijk laatste] biertje in doe, bij de kroeg op de hoek, bij beperkte deelname natuurlijk, rij niet voor nixs een 99 :lol:

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » do 24 mei, 2007 23:50

shit... ben ook helemaal vergeten om mezelf aan te melden :P . Mag dat met een oude gammele zwarte 99 2d sedan?

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 24 mei, 2007 23:52

Mennö schreef:Dan wordt ik wel purist, zo conformistisch ben ik wel.
jou pimpmobiel is al hopeloos 'verpest' voor puristen... dat is niet meer terug te draaien met een paar kratten bier :lol:

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » vr 25 mei, 2007 0:11

jelger schreef:
Mennö schreef:Dan wordt ik wel purist, zo conformistisch ben ik wel.
jou pimpmobiel is al hopeloos 'verpest' voor puristen... dat is niet meer terug te draaien met een paar kratten bier :lol:
hmmm... dan vrees ik ook voor de mijne... zal ook wel als pimpmobiel gekwalificeerd worden... :cry:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 25 mei, 2007 0:17

welnee.. hoe meer zielen hoe meer vreugd. enne.. beetje cult gehalte had een jaren 70 saab toch ook wel?

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » vr 25 mei, 2007 10:08

Style&Co schreef:shit... ben ook helemaal vergeten om mezelf aan te melden :P . Mag dat met een oude gammele zwarte 99 2d sedan?
als je nou eindelijk es met foto's komt... :twisted: geloof dat die zwarte schicht (-en?) van jou zo'n beetje het best bewaarde saabforum geheim is (zijn?)

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 25 mei, 2007 10:32

heeft style wel eens saabs, je zou zo langzaam gaan twijfelen

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » vr 25 mei, 2007 12:13

jelger schreef:nou.. je zou kunnen beginnen met uitzoeken welke correcties je zou moeten aanbrengen om je pimpmobiel in de staat van 1973 terug te brengen. :twisted:
mais non schreef:Ai, pijnlijkste / gemakkelijkste aller mogelijke opmerkingen. Je lijkt Saabman wel. Gelukkig ben ik geen purist. Of sluit me dat direct uit van lidmaatschap? Dan wordt ik wel purist, zo conformistisch ben ik wel.
:green_many:

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 25 mei, 2007 13:17

Bewust geen purist is ok.... als je de 99 maar voelt...... weet je..... zo'n oud bakkie heeft een bepaalde vibe...... weet je..... neigt een beetje naar een levenstijl....... een parallel universum gaat wat te ver maar warpzone komt wel in de buurt...... gewoon dat je.... weet je..... snap je..... groovy zou Austin Powers zeggen. Das de 99

Plaats reactie