Lid worden?
-
Mennö
- Geregistreerd lid
Lid worden?
Nu heb ik, tenminste formeel, een 99; moet ik hier vragen of ik lid mag worden? Hoe werkt de ballotage? Of moet ik, voordat ik daar antwoord op krijg, eerst het ding rijdende krijgen? Ik heb nogal wat enge verhalen gehoord over dit clubje...
-
Mennö
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Mennö
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

ho de laatste keer waren we blijven steken bij de kroeg op de hoek = bierjelger schreef:kom eens op de koffie...
en nu begint er al 1 over koffie ja daaaag
dwz dat ik het eerste [en waarschijnlijk laatste] biertje in doe, bij de kroeg op de hoek, bij beperkte deelname natuurlijk, rij niet voor nixs een 99
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
jelger
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
jelger schreef:nou.. je zou kunnen beginnen met uitzoeken welke correcties je zou moeten aanbrengen om je pimpmobiel in de staat van 1973 terug te brengen.
mais non schreef:Ai, pijnlijkste / gemakkelijkste aller mogelijke opmerkingen. Je lijkt Saabman wel. Gelukkig ben ik geen purist. Of sluit me dat direct uit van lidmaatschap? Dan wordt ik wel purist, zo conformistisch ben ik wel.
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Bewust geen purist is ok.... als je de 99 maar voelt...... weet je..... zo'n oud bakkie heeft een bepaalde vibe...... weet je..... neigt een beetje naar een levenstijl....... een parallel universum gaat wat te ver maar warpzone komt wel in de buurt...... gewoon dat je.... weet je..... snap je..... groovy zou Austin Powers zeggen. Das de 99