Dat hebben ze weer gewijzigd sjoerd, want dat ding accelereerde niet meer op snelheid!sjoerdk schreef:Meer voor de rust op de snelweg, zo draait de Lexus IS220d met de lange bak verhoudingen 2.500 toeren bij een snelheid van 170 km/h.waxle schreef:Veel van die TDi'tjes hebben nu zo'n 6-bak. Niet voor niets...
Koppel of vermogen - wat is beter?
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Klopt, maar volgens mij las ik in Autoweek of een dergelijk blad dat de oude versnellingsbak ook nog gewoon leverbaar zou zijn.jonatas 900s schreef:Dat hebben ze weer gewijzigd sjoerd, want dat ding accelereerde niet meer op snelheid!sjoerdk schreef:Meer voor de rust op de snelweg, zo draait de Lexus IS220d met de lange bak verhoudingen 2.500 toeren bij een snelheid van 170 km/h.waxle schreef:Veel van die TDi'tjes hebben nu zo'n 6-bak. Niet voor niets...
Met de aangepaste versnellingsbak valt de acceleratie ook nog tegen voor een diesel met 177 pk en 400 Nm.
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Ja, dat mag.verde900 schreef:Mogen zij er ook eens naast zitten?jonatas 900s schreef:Overigens (en geheel terzijde), een misser van jewelste om deze lexus niet met een automaat te kunnen leveren.
Want voor de rest grenst het bijna aan perfectie, die uber toyota's
Jammer voor ze, want ze lopen een heleboel klanten mis op deze manier.
-
verde900
- Donateur

-
Yackall
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Nee, een te grote turbo....Yackall schreef:Hoog koppel, maar niet genoeg vermogen, he....sjoerdk schreef: Klopt, maar volgens mij las ik in Autoweek of een dergelijk blad dat de oude versnellingsbak ook nog gewoon leverbaar zou zijn.
Met de aangepaste versnellingsbak valt de acceleratie ook nog tegen voor een diesel met 177 pk en 400 Nm.