group 6 APC (spg9)

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Gebruikersavatar
joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » ma 28 mei, 2007 12:21

Gewoon die apc er uit slopen :lol: boostcontroller er tussen :wink:

Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 28 mei, 2007 22:18

93-SS-ARC schreef:
RobbertS schreef:Kan je even een verwijzing geven ajb?
Ehm ik geloof dat ik het snap :roll: met verwijzing bedoel je een link naar 900aero.com of niet :D De site staat deeplinken niet toe helaas. Maar als je naar www.900aero.com gaat en vervolgens in de horizontale balk ''tech" aanklikt nu zie je links in de kolom apc modifying staan daar moet je zijn.

Zie dat je in gouda woont daar dat redelijk bij mij in de buurt is wil ik je evt. best assisteren bij de mod.
Dat bedoelde ik inderdaad.
Ik maak graag gebruik van je aanbod om tzt te helpn met de mod. Ik zal eerst eens kijken op 900aero wat ik precies nofdig heb aan weerstanden. Ik stuur je nog wel een PB.

Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 28 mei, 2007 22:19

93-SS-ARC schreef:
taaffert schreef: Oow, we doen het niet Daan ;)
Dwing me nu niet uit te gaan leggen dat jij zo ongeveer al het noodzakelijke voor deze APC wel aan boord hebt en er niet me rond rijd :wink:

Daan kan er met z,n a/f/r/meter gewoon een testje doen, 5th inj. op full power en knallen maar :twisted: maar of je dan wel genoeg brandstof zal hebben voor 1.3bar :roll:
Krijg ik dat allemaal te horen in Zweden wat je aan jouw LPT hebt gedaan.

Ben benieuwd!

Gebruikersavatar
93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » ma 28 mei, 2007 22:35

RobbertS schreef: Dat bedoelde ik inderdaad.
Ik maak graag gebruik van je aanbod om tzt te helpn met de mod. Ik zal eerst eens kijken op 900aero wat ik precies nofdig heb aan weerstanden. Ik stuur je nog wel een PB.
Een draadje, een 1000-ohm potmeter en een 40k weerstand :D maar ik heb t ook nog wel liggen evt.

Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 28 mei, 2007 22:44

93-SS-ARC schreef:
RobbertS schreef: Dat bedoelde ik inderdaad.
Ik maak graag gebruik van je aanbod om tzt te helpn met de mod. Ik zal eerst eens kijken op 900aero wat ik precies nofdig heb aan weerstanden. Ik stuur je nog wel een PB.
Een draadje, een 1000-ohm potmeter en een 40k weerstand :D maar ik heb t ook nog wel liggen evt.
Goh is dat alles? Ben even druk de komende weekends (onder andere Trollhattan).Kunnen we daarna iets afspreken een keer?

Gebruikersavatar
93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » ma 28 mei, 2007 23:18

RobbertS schreef:
93-SS-ARC schreef:
RobbertS schreef: Dat bedoelde ik inderdaad.
Ik maak graag gebruik van je aanbod om tzt te helpn met de mod. Ik zal eerst eens kijken op 900aero wat ik precies nofdig heb aan weerstanden. Ik stuur je nog wel een PB.
Een draadje, een 1000-ohm potmeter en een 40k weerstand :D maar ik heb t ook nog wel liggen evt.
Goh is dat alles? Ben even druk de komende weekends (onder andere Trollhattan).Kunnen we daarna iets afspreken een keer?
Daar ik ook druk genoeg ben is een later tijdstip prima, ik verneem het wel! Al is met 190hp naar zweden natuurlijk ook niet gek :lol:

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » di 29 mei, 2007 0:26

93-SS-ARC schreef:Daar ik ook druk genoeg ben is een later tijdstip prima, ik verneem het wel! Al is met 190hp naar zweden natuurlijk ook niet gek :lol:
Zeker niet, zo kom je tenminste nog eens ergens :D

@RobbertS: Onder het genot van een biertje (Hertog Jan, of indien niet meer aanwezig, lokale alcoholische versnaperingen) kan ik een aardige tijd bezig zijn over hoe de ombouw is gegaan. Trek er maar even wat tijd voor uit :lol:

Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 29 mei, 2007 22:23

93-SS-ARC schreef:
RobbertS schreef:
93-SS-ARC schreef: Een draadje, een 1000-ohm potmeter en een 40k weerstand :D maar ik heb t ook nog wel liggen evt.
Goh is dat alles? Ben even druk de komende weekends (onder andere Trollhattan).Kunnen we daarna iets afspreken een keer?
Daar ik ook druk genoeg ben is een later tijdstip prima, ik verneem het wel! Al is met 190hp naar zweden natuurlijk ook niet gek :lol:
Daar heb je gelijk in, maar wij gaan toch met de 99 van Bart M. Minder pk's maar het blijft een Saab!
Ik mail je wel als ik minder "druk" ben. Alvast bedankt voor jouw hulp.

Gebruikersavatar
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 29 mei, 2007 22:25

taaffert schreef:
93-SS-ARC schreef:Daar ik ook druk genoeg ben is een later tijdstip prima, ik verneem het wel! Al is met 190hp naar zweden natuurlijk ook niet gek :lol:
Zeker niet, zo kom je tenminste nog eens ergens :D

@RobbertS: Onder het genot van een biertje (Hertog Jan, of indien niet meer aanwezig, lokale alcoholische versnaperingen) kan ik een aardige tijd bezig zijn over hoe de ombouw is gegaan. Trek er maar even wat tijd voor uit :lol:
Eelco, Ik ben zeer benieuwd. Hertog Jan, Grolsch etc maakt niet uit.

Plaats reactie