Het 99 genootschap
-
nacra 93
- Donateur

Het 99 genootschap
1]
2]
3]
4]
5] nacra 93 [lid]
6]
7]
8]
9]
10]
11]
12]
13]
14]
15]
16]
17]
18]
19]
20]
2]
3]
4]
5] nacra 93 [lid]
6]
7]
8]
9]
10]
11]
12]
13]
14]
15]
16]
17]
18]
19]
20]
-
nacra 93
- Donateur

-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Dit jaar is de CC al drie bereden geweest door ondergetekende en als alles goed gaat, ben ik dit jaar volledig legaal te spotten op het Belgische wegennetwerknacra 93 schreef:Er zal toch minstens 1 keer per jaar moeten worden gereden met de 99S@@bman schreef:Ik dacht dat ik automatisch opgenomen zou worden![]()
![]()
![]()
![]()
?
komma s
Wat voor extra's mogen de leden eigenlijk verwachten?
-
nacra 93
- Donateur

S@@bman schreef:Dit jaar is de CC al drie bereden geweest door ondergetekende en als alles goed gaat, ben ik dit jaar volledig legaal te spotten op het Belgische wegennetwerknacra 93 schreef:Er zal toch minstens 1 keer per jaar moeten worden gereden met de 99S@@bman schreef:Ik dacht dat ik automatisch opgenomen zou worden![]()
![]()
![]()
![]()
?
komma s.
Wat voor extra's mogen de leden eigenlijk verwachten?
12 keer per jaar het blad Neegeneege in de bus en korting op 1 kop koffie
bij ondergetekende
Jacco
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

count me in!jwaterink schreef:veel slap geouwehoerThom schreef:wat zijn de voordelen van dit genootschap?
Denk dat Bas ook aan de 2 eisen voldoet (saab 99 en niet vies van een gedegen potje ouwehoeruh)... het orakel F.H. te R. ook wel trouwens
wat wordt ons lijflied? Nena met 99 luftballons??? (alleen voor een 99 op lpg natuurlijk)
-
S@@bman
- Geregistreerd lid
Style&Co schreef:count me in!jwaterink schreef:veel slap geouwehoerThom schreef:wat zijn de voordelen van dit genootschap?
Denk dat Bas ook aan de 2 eisen voldoet (saab 99 en niet vies van een gedegen potje ouwehoeruh)... het orakel F.H. te R. ook wel trouwens
wat wordt ons lijflied? Nena met 99 luftballons??? (alleen voor een 99 op lpg natuurlijk)