Radardetectoren

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Diederik
Geregistreerd lid

Re: Radardetectoren te koop??

Bericht door Diederik » vr 21 nov, 2003 9:59

Hi Nicolas,

eigenlijk wel, hoewel zo´n ding toch echt niet handig is.
Gedoe met die zuignapjes, dat losse snoer in je gezichtsveld,
het gepiep terwijl je zit te bellen, het oogt ook nog eens wat ordinair vind ik. En verder, ik laat tegenwoordig he-le-maal niets meer in mijn auto liggen en dan zeul je dat ding naast je sigaretten, GSM en autopapieren ook nog eens mee. ( heb het niet zo op polstasjes voor mannen...)

Aan de andere kant, het heeft mij zeker 7 of 8 keer een fikse boete gescheeld. Is ook al een paar keer als beste getest vd losse apparaten.

Maar, wat wil jouw kennis er na 01-01-04 mee?

bram
Geregistreerd lid

Re: Radardetectoren

Bericht door bram » vr 21 nov, 2003 14:00

hoe meer zielen hoe leuker. Dus injectie als we een keertje naar onze buren gaan om daar lekker te gaan rijden mag jij best wel mee.

Moeten we maar een keertje een afspraak maken.

misschien iets voor een meeting, jhahah

jammer dat het morgen niet door kan gaan met de vermogensbank.

Als ik een Saab tot mijn beschikking had was ik wel mee geweest. Alleen met een sunny schiet het niet op.

Dan sta ik toch wel laatste met mijn 35 PK, hahahah

GRIFFIN
Geregistreerd lid

Bericht door GRIFFIN » vr 21 nov, 2003 18:05

Diederik,

Je mag nog een mail verwachten...

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 21 nov, 2003 18:17

bram schreef:hoe meer zielen hoe leuker.
misschien iets voor een meeting, jhahah
Nordschleife Rules :twisted: :twisted: En de ritjes op de autobahn er naartoe zijn ook leuk. :twisted: :twisted:

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » za 29 nov, 2003 20:55

Iemand hier wel eens ervaring mee gehad?

http://members.lycos.nl/DWL/

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 29 nov, 2003 22:19

Ik heb gehoord dat hier een hoge boete voor staat, via via een keer iemand over gehoord, het schijnt dat je er met een flitspaal of mogelijk een mobiele flitser zonder assistentie niet zo heel veel kunnen uitrichten hiertegen.
Maar bij een radarcontrole heb je toch een wat groter probleem omdat ze je dan meteen achterna komen, ook met surveillance (video-)auto's is de kans groot dat je de #@$ bent.
Ook als ze je gewoon aanhouden, schijnt dat het spul van dichtbij goed te zien is, ik zou er niet aan beginnen, je kan natuurlijk ook gewoon niet te hard rijden of het risico nemen, tenslotte is de pakkans (op de snelweg) bijzonder klein, zeker als je een beetje goed oplet....

Check trouwens ook maar even de waarschuwing die op de site staat:

VERBODEN
Het is in Nederland verboden om op welke manier dan ook je de leesbaarheid van je kenteken te bemoeilijken c.q. onmogelijk te
maken ( wegenverkeerswet artikel 41 ) De gebruiker van Photo-Fog is geheel en alleen verantwoordelijk voor de gevolgen van
het gebruik. Fabrikant en (weder) verkoper accepteren geen enkele aansprakelijkheid voor de werking en de gevolgen van gebruik van Photo-fog .

Dennis

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 29 nov, 2003 22:20

En gezien de 'professionaliteit' van de site komt dit bij mij trouwens ook nogal 'oplichterig' over btw.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » za 29 nov, 2003 23:08

Iets soortgelijks kwam een paar jaar geleden ook op de markt. Dit was een hoes van plexiglas die over het kenteken geschoven kon worden. In het plastic van deze hoes zat een folie die de flits weerspiegelde. Met eenzelfde effect als deze spray, namelijk een onleesbaar kenteken. Net zo illegaal dus!
Naam en details zijn bij mij verder onbekend..

Plaats reactie