Foto's mini-9000 meeting te Zundert 16-6-07

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Foto's mini-9000 meeting te Zundert 16-6-07

Bericht door nelfrikandel » za 16 jun, 2007 18:12

Men neme een flinke hoosbui, een drassig boerenerf, 5 9000's (MY 1987 tot en met 1997) en wat SAAB gekken (MY 1967 tot +/-1989) en een zeer verveelde mini frikandel (MY 2001), waardoor deze papa na wat inderhaast geschoten fotootjes meteen weer moest wieberen...

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

En ik wil ook meee op die fotodag, want dit is kwa fotografie vrij matig... Ik hoop dat de anderen wat acceptabelere plaatjes hebben geschoten.

Greg
Geregistreerd lid

Bericht door Greg » za 16 jun, 2007 23:40

Het was inderdaad een erg gezellige dag! Jammer dat het weer niet meezat, maar het is wel voor herhaling vatbaar, dan met de auto's wassen en evt een BBQ?

Jammer dat je er vrij snel weer vandoor moest Jos, de volgende keer kan je hopelijk wat langer blijven.
We zijn nadat jij weg was gegaan, en de buien voorbij waren nog even in het bos wat foto's gaan maken van de 9000 van Roel en Wouter.

Hier wat foto's van vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er volgen nog een paar.

wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » za 16 jun, 2007 23:49

Het was inderdaad erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar! Greg, nog bedankt voor de goeie frituurmaaltijd!

Ook nog bedankt voor het turbologo trouwens voor op de grill: ik heb het er thuis meteen in het laatste spoortje licht nog even stevig opgeschroefd en 't staat goed ;).

Ik heb trouwens ook nog even een bijzonder stomme fout van me hersteld: tijdens het vervangen van die reflectorplaat was ik dus mooi vergeten de stekker van de verlichting terug vast te zetten, met als gevolg geen kenteken- en achteruitrijverlichting :P. De bekledingsplaat hoefde er gelukkig niet helemaal af om die stekker terug te steken! Tsja, haastige spoed is zelden goed...maar het werkt nu in ieder geval weer!

Leuk om al die 9000's eens bij elkaar te zien. Die van Nel/Jos kende ik al, maar ook de anderen zien er goed uit: die van Roel heeft echt een bijzonder mooie kleur (Le Mans-blauw was het toch?) en Greg heeft echt twee bijzonder nette exemplaren staan: zowel die grijze als die rode zijn allebei echt bijzonder mooi. De rode bekleding van de grijze is echt tè goed!

Greg
Geregistreerd lid

Bericht door Greg » zo 17 jun, 2007 0:31

Hier nog het restje van de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog gespot op de terugweg:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leder?:

Afbeelding

Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » zo 17 jun, 2007 11:54

Ik vond het ook erg leuk gisteren, een geslaagde meeting Greg! :D :wink:
Mijn foto's zal ik in de loop van de dag plaatsen, zijn er een stuk of 70 pfff....

roelf1974
Geregistreerd lid

Bericht door roelf1974 » zo 17 jun, 2007 14:14

't Was gezellig. Bedankt voor het onthaal Greg. Hopelijk de volgende keer geen "Belgisch" weer. En Le Mans blauw is het inderdaad, Greg.

Zoals gisteren reeds gezegd ben ik dus een beetje te laat vertrokken voor mijn volgende afspraak. Ik heb mijn beroemde rustige rijstijl dan maar (heel even) overboord gegooid... Neen, niet in Nederland. :)

Afbeelding

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » zo 17 jun, 2007 14:24

En wanneer neem te eigenaar van deze bolide

Afbeelding

eens de moeite om er weer een geldig kenteken bij te krijgen? Is toch wel zielig zo.

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » zo 17 jun, 2007 14:32

jwaterink schreef:En wanneer neem te eigenaar van deze bolide

eens de moeite om er weer een geldig kenteken bij te krijgen? Is toch wel zielig zo.
Greg heeft toch nog geen rijbewijs? :roll:
Pas doen als de auto gekeurd gaat worden en weer op de weg komt? :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 17 jun, 2007 19:14

Leuke foto's heren!

Paste helaas niet in de agenda, had er eigenlijk graag bij willen zijn :(

Volgende keer beter.

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » zo 17 jun, 2007 22:37

Effe :offtopic:
Wat een schitterend :shock: :shock: mooi interieurtje in die lichtblauwe 99 zeg!
Laten maken bij een interieurstoffeerder of zo "gevonden"??

Lian

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » do 09 aug, 2007 16:41

Nog een souvernirtje van deze meeting, of althans de van terugrit hiervandaan naar huis, mogen ontvangen, van de CJIB vrienden... En ik maar piekeren, wat had ik nou op de Antwerpseweg (N263) in Zundert gemeente Rijsbergen te zoeken op 16-06-2007... Gelukkig kon ik dat hier nog terugvinden

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » do 09 aug, 2007 17:26

Dan zijn ze in het zuiden niet snel. Mijn boete op de A1 (10km te hard :roll: ) had ik binnen 2 week.

wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » do 09 aug, 2007 18:01

nelfrikandel schreef:Nog een souvernirtje van deze meeting, of althans de van terugrit hiervandaan naar huis, mogen ontvangen, van de CJIB vrienden... En ik maar piekeren, wat had ik nou op de Antwerpseweg (N263) in Zundert gemeente Rijsbergen te zoeken op 16-06-2007... Gelukkig kon ik dat hier nog terugvinden
Gezien dit topic als titel "Foto's van..." heeft: misschien even de foto opvragen, inscannen en hier posten :D ?

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » do 09 aug, 2007 18:34

Voor dat geld kan het CJIB de foto zelf hier ook toch wel posten ;)

roelf1974
Geregistreerd lid

Bericht door roelf1974 » ma 13 aug, 2007 21:49

nelfrikandel schreef:Nog een souvernirtje van deze meeting, of althans de van terugrit hiervandaan naar huis, mogen ontvangen, van de CJIB vrienden... En ik maar piekeren, wat had ik nou op de Antwerpseweg (N263) in Zundert gemeente Rijsbergen te zoeken op 16-06-2007... Gelukkig kon ik dat hier nog terugvinden
Hey Jos, je reed nochtans toen toch nog niet op V-Power ? :D

Plaats reactie