Die van mij gromt dan een beetje.verde900 schreef:Maakt jouw SAAB er dan ook geluiden bij?jelger schreef:dat knopje vind ik echt DE topper in het interieur.... niet dat moeilijke gehengel tijdens het rijden naar links boven, of midden plafond... gewoon hand laten zakken en het is gewoon zo'n lekker knopje dat het haast sexy is...![]()
Foto's van mijn Saab 90.
-
kolst007
- Geregistreerd lid
Re: Foto's van mijn Saab 90.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

[]
Boven me bij mijn zonnedak hoor ik wel eens wat klotsen ...

... maar ik geloof niet dat dat met het knopje te maken heeft.[/img]
Boven me bij mijn zonnedak hoor ik wel eens wat klotsen ...

... maar ik geloof niet dat dat met het knopje te maken heeft.[/img]
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Tijdens het ritje Groningen - Den Haag zat ik uit verveling wat met het grijze knopje te spelen. Plop: licht aan! Schakelaar was vies en moest gewoon even 100x keer gebruikt worden. Werkt nu prima. Ik moet zeggen dat de zweedse ingenieurs ook een pluim mogen hebben voor de plek van de interieurverlichting. 1 achter mijn hoofd, en 1 achter de spiegel. Totaal geen last van tijdens het rijden.
Ben me trouwens nog doodgeschrokken in de parkeergarage. Kom terug bij de bolide: behoorlijke plas koelvloeistof, recht onder het blok.....
. En net kapotte koppakking-verhalen hiet op het forum gelezen. Dan sta je daar in Den Haag, dus met nog een rit naar Groningen voor de boeg. Oorzaak proberen te vinden, maar niet te vinden natuurlijk. Koelvloeistof bijvullen en op pad. 10x per minuut op de temp-meter kijken. Uitendelijk totaal probleemloos groningen gehaald.
Ik denk dat door de files en stoplichten de motor erg warm is geworden. Temperatuurmeter stond iets boven halverwege. Toen de motor afgezet. Alle warmte is in de koelvloeistof getrokken, daarmee de druk in het koelsysteem verhogend. Op een gegeven moment is de overdrukklep in de vuldop open gegaan en is via het afwateringsslangetje koelvloeistof onder het blok gespuugd. Tenzij iemand een andere hele logische verklaring heeft......
Ben me trouwens nog doodgeschrokken in de parkeergarage. Kom terug bij de bolide: behoorlijke plas koelvloeistof, recht onder het blok.....
Ik denk dat door de files en stoplichten de motor erg warm is geworden. Temperatuurmeter stond iets boven halverwege. Toen de motor afgezet. Alle warmte is in de koelvloeistof getrokken, daarmee de druk in het koelsysteem verhogend. Op een gegeven moment is de overdrukklep in de vuldop open gegaan en is via het afwateringsslangetje koelvloeistof onder het blok gespuugd. Tenzij iemand een andere hele logische verklaring heeft......
-
ralph12
- Geregistreerd lid
paul99gl83 schreef:Kom terug bij de bolide: behoorlijke plas koelvloeistof, recht onder het blok......
incontinentie?
-
verde900
- Donateur

paul99gl83 schreef:Ik denk dat door de files en stoplichten de motor erg warm is geworden. Temperatuurmeter stond iets boven halverwege. Toen de motor afgezet. Alle warmte is in de koelvloeistof getrokken, daarmee de druk in het koelsysteem verhogend. Op een gegeven moment is de overdrukklep in de vuldop open gegaan en is via het afwateringsslangetje koelvloeistof onder het blok gespuugd. Tenzij iemand een andere hele logische verklaring heeft......
Tja, als je thuis 100x met dat sexy knopje speelt zal het effect waarschijnlijk gelijk zijnSteve-O schreef:kolst007 schreef:Die van mij gromt dan een beetje.verde900 schreef: Maakt jouw SAAB er dan ook geluiden bij?
-
Paul99
- Geregistreerd lid
De dame komt natuurlijk al een beetje op leeftijdralph12 schreef: incontinentie?
-
RoccoH
- Donateur (5x)

volgens mij zag ik jou een paar weken geleden bij Bouwens voorbij rijden toen ik daar net wegreed. bij de kruising met de Kleine Houtweg stond ik naast je voor het stoplicht te wachten. zag er errug goed uit je auto!!ralph12 schreef:
incontinentie?
-
ralph12
- Geregistreerd lid
O, was jij degeen die loops uitvoerde in een Saab Viggen boven hartje Haarlem in een uiterste poging om de regering af te houden van de aanschaf van de JSF?.... Ik zwaaide nog naar je.... O jee, ongemerkt zijn we een rubriekje opgeschoven, naar die van zwaaien of niet? Verwarrend.
-
bmw3er
- Geregistreerd lid
begrijp ik uit de fotogalerij dat je dus twee saabs hebt, een 90 en 9-5?
lucky guy!
lucky guy!
-
kolst007
- Geregistreerd lid
Ja, dat klopt.bmw3er schreef:begrijp ik uit de fotogalerij dat je dus twee saabs hebt, een 90 en 9-5?
lucky guy!
Een 9-5 prive, een fantastische auto voor lange afstanden.
De 90 gebruik ik voor de hobby, sleutelen indien nodig en deze komt alleen uit de garage bij droog en mooi weer dan blijft ie het mooist.
En natuurlijk voor de Saab-club aangelegenheden straks de 90 meeting onder andere.
Saab is mijn grootste hobby en daar hoort een klassieker bij.
-
laurens
- Geregistreerd lid
Hallo,
De saab 90 ziet er inderdaad mooi uit.
Wees er maar zuinig op, want ze worden steeds zeldzamer.
Veel succes ermee
De saab 90 ziet er inderdaad mooi uit.
Wees er maar zuinig op, want ze worden steeds zeldzamer.
Veel succes ermee