Leeft er nog iemand bij de Saab Club?

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
(R)ed
Lid van verdienste

Re: Leeft er nog iemand bij de Saab Club?

Bericht door (R)ed » zo 26 dec, 2004 14:02

Het komt altijd goed maar ze zijn idd niet de snelste! :D

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 26 dec, 2004 14:32

Maar laten we wel wezen: De mensen die alles regelen doen dit wel op vrijwillige basis.... persoonlijk vind ik dat je daar niet al te hoge eisen aan kan stellen.

Het enige wat mij wel stoort is dat een e-mail wel beantwoord mag worden, zeker in dit tijdperk!

Gr,

Dennis

BenS
Geregistreerd lid

Bericht door BenS » ma 27 dec, 2004 16:56

Ik ken het verschijnsel Robert. :wink:

Ben

dickpruis2
Geregistreerd lid

Bericht door dickpruis2 » vr 21 jan, 2005 13:21

Hier is er weer eentje: eind vorig jaar ben ik lid geworden van Saabclub Nederland. Betaald (5 november!): verder helemaal niets... De telefoon wordt nooit opgenomen, een email is nog nooit beantwoord... Behalve de factuur ook never iets ontvangen... Geen toegang tot het afgeschermde gedeelte en mijn emailadres is onbekend... Bestaat die club nog?

Ik las eerder: het zijn 'maar' vrijwilligers, en het is geen bedrijf. Nou en? Dit is toch geen excuus? Als je het reilen en zeilen van zo'n club niet aankan, moet je er niet aan beginnen.
De rekening kwam WEL zeer vlot, en 'lekker professioneel': 8 voor 2004, 35 voor 2005, 12 inschrijfkosten, totaal 55 euro.

Ben ik boos? Ja! Als ik in de buurt van Grave kom, ga ik daar beslist langs!

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » vr 21 jan, 2005 14:08

:shock: Dit is weer het zoveelste verhaal van dezelfde strekking. En ik vind het eerlijk gezegd ook niet kunnen hoor. Er zijn genoeg autoclubs die bewijzen dat het wel kan. In het huidige digitale tijdperk hoeven dergelijke administratieve handelingen geen zeeën van tijd te kosten.

De enige die wel wakker is, blijkt de penning te zijn. Die laat je wel betalen voor een aantal maanden lidmaatschap, terwijl je er helemaal niets voor terug ziet.

Ik weet niet of er ook forumleden zijn die wel eens een alv van de saabclub bezoeken, maar die mogen wat mij betreft de boel daar eens goed wakker schudden! Behalve die penning dan... :?

dickpruis2
Geregistreerd lid

Bericht door dickpruis2 » vr 21 jan, 2005 14:22

Vergat die prachtige auto van mij te vermelden:
Saab 900 EP cabrio, met alles erop en eraan wat je kunt verzinnen af fabriek, donkergroen, 1991.
In juni 2004 aangeschaft bij Witmer & Odijk.

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » vr 21 jan, 2005 15:48

Beste Forummers, kijk ook even in de topic "Lid worden..?".
Kennelijk is er wat vertraging opgelopen door wat veranderingen, maar daar wordt aan gewerkt.

Wat de A.L.V. betreft, alle clubleden zijn welkom. Er vanuit gaande dat je lid bent wanneer je betaald hebt kun je dus naar de A.L.V. komen. Ik zou zeggen: Pak die gelegenheid om kennis te maken met het bestuur en je vragen te stellen :!:

doktorevil
Geregistreerd lid

Bericht door doktorevil » vr 21 jan, 2005 16:05

dickpruis2
Geregistreerd lid

Bericht door dickpruis2 » za 22 jan, 2005 1:15

Wat een onzinbericht (sorry voor de verzender):
"Wat de A.L.V. betreft, alle clubleden zijn welkom. Er vanuit gaande dat je lid bent wanneer je betaald hebt kun je dus naar de A.L.V. komen. Ik zou zeggen: Pak die gelegenheid om kennis te maken met het bestuur en je vragen te stellen."

Ben ik lid van Saabclub Nederland geworden om te vergaderen?
Ik wordt steeds bozer!

Ik denk erover om - vanwege wanprestatie van Saabclub Nederland - mijn lidmaatschap (?) op te zeggen en de betaalde gelden terug te eisen.
Indien nodig, brengt mijn Saab mij gemakkelijk naar Grave.
Wie rijdt er met me mee?

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » za 22 jan, 2005 2:20

dickpruis schreef:Ben ik lid van Saabclub Nederland geworden om te vergaderen?
Waarom ben je dan wel lid geworden?
Op vergaderingen, koffiekletsen en puzzelritten zien ze mij ook niet. Toch heeft de Saabclub mij voldoende andere dingen te bieden om lid te blijven.

Ik ben het volledig met je eens dat de huidige gang van zaken niet echt professioneel overkomt, maar de reden van de trage verwerking is door iemand van SCN in het andere topic al aangegeven. Helaas kunnen we niets anders doen dan wachten.
Volgens de tekst hierboven kan je wel al meedoen aan activiteiten als je betaald hebt, ze zien je dan blijkbaar al als lid.

Welke verwachtingen heeft de SCN, behalve de trage ledenverwerking, nog meer niet ingelost? Is het genoeg om je zo boos over te maken?

robertw

Bericht door robertw » za 22 jan, 2005 9:16

Maarten,

Wat ik eerder voorstelde, laten we dit topic sluiten. Er is prima uitleg gegeven waarom we als nieuwe leden nog verder niets hebben gehoord en dan is het wachten.

Persoonlijk heb ik niet de behoefte om de initieele auteur te zijn van een moppertopic over hoe slecht of onprofessional een club/vereniging wel niet is. Het verenigings/club leven in NL staat toch al zwaar onder druk met de toenemende "IK" cultuur. En het zijn altijd dezelfde mensen die zo´n bestuurs & vrijwilligers taak op zich op nemen en het zijn ook altijd dezelfde mensen die "moppersmufen" ;-)

Fijn weekend allemaal, ik ga proberen het "check engine" lampje uit te krijgen, misschien dat een baksteen helpt!

/rw

Gesloten