Twente rijdt naar MLM-meeting
-
brinky
- Donateur

Twente rijdt naar MLM-meeting
Voor de mensen uit de omgeving twente:
Zondagochtend 08:00 kun je verzamelen bij de Esso Holstlaan in Almelo (vlakbij oprit snelweg). Vanaf daar zullen we gezamenlijk naar de meeting rijden. Mensen die mee willen rijden zijn van harte uitgenodigd. In ieder geval zullen Herco, Michiel, Denniz en ondergetekende aanwezig zijn. Wie voegt zich hier nog meer aan toe?
Is er nog behoefte aan een stop te Holten AC, zodat mensen die westelijk van Almelo wonen daar kunnen aanhaken aan het treintje?
Zondagochtend 08:00 kun je verzamelen bij de Esso Holstlaan in Almelo (vlakbij oprit snelweg). Vanaf daar zullen we gezamenlijk naar de meeting rijden. Mensen die mee willen rijden zijn van harte uitgenodigd. In ieder geval zullen Herco, Michiel, Denniz en ondergetekende aanwezig zijn. Wie voegt zich hier nog meer aan toe?
Is er nog behoefte aan een stop te Holten AC, zodat mensen die westelijk van Almelo wonen daar kunnen aanhaken aan het treintje?
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
Re: Twente rijdt naar MLM-meeting
Lijkt me leuk als jullie daarna aansluiten bij restaurant "de witte bergen" aan de A1, is van daaruit nog een kwartiertje rijden.brinky schreef:Voor de mensen uit de omgeving twente:
-
ervani
- Geregistreerd lid
Eigenlijk zouden ook de konvooien uit amsterdam en amersfoort zich bij de Witte Bergen aan kunnen sluiten dat is zo dicht bij, vanuit amsterdam een klein stukje om en vanuit amersfoort op de route. Moet toch gaaf zijn een konvooi Saabs over de snelweg.... Als er voldoende mensen zijn kom ik jullie wel ophalen
dat is namelijk slechts 10 a 15 minuten rijden vanaf Naarden. Ik zou zeggen plaats een link in de orginele meeting topic.
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Hier nog een deelnemer die aanwezig zal zijn om 8 uur. AUB niet te lomp trappen, de vorige keer kon ik de rest niet bijbenen op de terugweg, tja turboloosbrinky schreef: Wie voegt zich hier nog meer aan toe?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
brinky
- Donateur

Marc van Beek schreef:
brinky schreef:
Lijkt me leuk als jullie daarna aansluiten bij restaurant "de witte bergen" aan de A1, is van daaruit nog een kwartiertje rijden.
Prima, dan doen we ook mee aan de pre-meeting. Wink
jwaterink schreef:
brinky schreef:
Wie voegt zich hier nog meer aan toe?
Hier nog een deelnemer die aanwezig zal zijn om 8 uur. AUB niet te lomp trappen, de vorige keer kon ik de rest niet bijbenen op de terugweg, tja turboloos Laughing
Rustig maar, Jan, ik heb ditmaal ook slechts 130 briezende paarden onder de kap.
brinky schreef:
Lijkt me leuk als jullie daarna aansluiten bij restaurant "de witte bergen" aan de A1, is van daaruit nog een kwartiertje rijden.
Prima, dan doen we ook mee aan de pre-meeting. Wink
jwaterink schreef:
brinky schreef:
Wie voegt zich hier nog meer aan toe?
Hier nog een deelnemer die aanwezig zal zijn om 8 uur. AUB niet te lomp trappen, de vorige keer kon ik de rest niet bijbenen op de terugweg, tja turboloos Laughing
Rustig maar, Jan, ik heb ditmaal ook slechts 130 briezende paarden onder de kap.
-
Herco
- Geregistreerd lid
-
michiel
- Donateur (2x)

De wegligging van je Saab is toch ook flink verbeterd..jwaterink schreef:Hier nog een deelnemer die aanwezig zal zijn om 8 uur. AUB niet te lomp trappen, de vorige keer kon ik de rest niet bijbenen op de terugweg, tja turboloos
Waarschijnlijk neem ik flink wat gewicht mee, dus rijd ik ook wel rustig aan.
-
jwaterink
- Donateur (6x)

De wegligging is uitstekend, alleen een snelweg is recht en lang en dan heb je daar weinig aan. Doe mij maar mooie binnenwegenmichiel schreef:De wegligging van je Saab is toch ook flink verbeterd..jwaterink schreef:Hier nog een deelnemer die aanwezig zal zijn om 8 uur. AUB niet te lomp trappen, de vorige keer kon ik de rest niet bijbenen op de terugweg, tja turboloos![]()
-
Henk-Jan
- Donateur

-
ervani
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
michiel
- Donateur (2x)

Ik heb nog steeds je deinende NG900 op m'n netvlies staan van de vorige meeting.. zal ook op de snelweg vast een stuk beter zijn. Zeker met jouw haakse inhaaltechniek.jwaterink schreef:De wegligging is uitstekend, alleen een snelweg is recht en lang en dan heb je daar weinig aan. Doe mij maar mooie binnenwegenmichiel schreef:De wegligging van je Saab is toch ook flink verbeterd..jwaterink schreef:Hier nog een deelnemer die aanwezig zal zijn om 8 uur. AUB niet te lomp trappen, de vorige keer kon ik de rest niet bijbenen op de terugweg, tja turboloos![]()