Twente rijdt naar MLM-meeting

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
brinky
Donateur
Donateur

Twente rijdt naar MLM-meeting

Bericht door brinky » wo 29 aug, 2007 23:06

Voor de mensen uit de omgeving twente:

Zondagochtend 08:00 kun je verzamelen bij de Esso Holstlaan in Almelo (vlakbij oprit snelweg). Vanaf daar zullen we gezamenlijk naar de meeting rijden. Mensen die mee willen rijden zijn van harte uitgenodigd. In ieder geval zullen Herco, Michiel, Denniz en ondergetekende aanwezig zijn. Wie voegt zich hier nog meer aan toe?

Is er nog behoefte aan een stop te Holten AC, zodat mensen die westelijk van Almelo wonen daar kunnen aanhaken aan het treintje?

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Re: Twente rijdt naar MLM-meeting

Bericht door Marc van Beek » wo 29 aug, 2007 23:28

brinky schreef:Voor de mensen uit de omgeving twente:

Zondagochtend 08:00 kun je verzamelen bij de Esso Holstlaan in Almelo (vlakbij oprit snelweg). Vanaf daar zullen we gezamenlijk naar de meeting rijden. Mensen die mee willen rijden zijn van harte uitgenodigd. In ieder geval zullen Herco, Michiel, Denniz en ondergetekende aanwezig zijn. Wie voegt zich hier nog meer aan toe?

Is er nog behoefte aan een stop te Holten AC, zodat mensen die westelijk van Almelo wonen daar kunnen aanhaken aan het treintje?
Lijkt me leuk als jullie daarna aansluiten bij restaurant "de witte bergen" aan de A1, is van daaruit nog een kwartiertje rijden.

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » wo 29 aug, 2007 23:56

Eigenlijk zouden ook de konvooien uit amsterdam en amersfoort zich bij de Witte Bergen aan kunnen sluiten dat is zo dicht bij, vanuit amsterdam een klein stukje om en vanuit amersfoort op de route. Moet toch gaaf zijn een konvooi Saabs over de snelweg.... Als er voldoende mensen zijn kom ik jullie wel ophalen :lol: dat is namelijk slechts 10 a 15 minuten rijden vanaf Naarden. Ik zou zeggen plaats een link in de orginele meeting topic.

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » do 30 aug, 2007 0:12

brinky schreef: Wie voegt zich hier nog meer aan toe?
Hier nog een deelnemer die aanwezig zal zijn om 8 uur. AUB niet te lomp trappen, de vorige keer kon ik de rest niet bijbenen op de terugweg, tja turboloos :lol:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » do 30 aug, 2007 0:16

brinky rijdt zondag in een 9000 2.0i (zo'n 130 paarden), dus jullie kunnen iig samen op rijden :D

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » do 30 aug, 2007 0:17

Marc van Beek schreef:
brinky schreef:
Voor de mensen uit de omgeving twente:

Lijkt me leuk als jullie daarna aansluiten bij restaurant "de witte bergen" aan de A1, is van daaruit nog een kwartiertje rijden.

Prima, dan doen we ook mee aan de pre-meeting. Wink

jwaterink schreef:
brinky schreef:
Wie voegt zich hier nog meer aan toe?

Hier nog een deelnemer die aanwezig zal zijn om 8 uur. AUB niet te lomp trappen, de vorige keer kon ik de rest niet bijbenen op de terugweg, tja turboloos Laughing

Rustig maar, Jan, ik heb ditmaal ook slechts 130 briezende paarden onder de kap.

Herco
Geregistreerd lid

Bericht door Herco » do 30 aug, 2007 0:37

@ Brinky: Shetland pony's zijn het toch :wink:

Maar de vakantiebagage is eruit dus gaat al een stuk beter.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » do 30 aug, 2007 10:07

Jongens ik wacht wel op jullie bij de Witten Bergen.

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » do 30 aug, 2007 10:38

jwaterink schreef:Hier nog een deelnemer die aanwezig zal zijn om 8 uur. AUB niet te lomp trappen, de vorige keer kon ik de rest niet bijbenen op de terugweg, tja turboloos :lol:
De wegligging van je Saab is toch ook flink verbeterd.. 8)

Waarschijnlijk neem ik flink wat gewicht mee, dus rijd ik ook wel rustig aan. :P

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » do 30 aug, 2007 12:22

michiel schreef:
jwaterink schreef:Hier nog een deelnemer die aanwezig zal zijn om 8 uur. AUB niet te lomp trappen, de vorige keer kon ik de rest niet bijbenen op de terugweg, tja turboloos :lol:

Waarschijnlijk neem ik flink wat gewicht mee, dus rijd ik ook wel rustig aan. :P
De wegligging is uitstekend, alleen een snelweg is recht en lang en dan heb je daar weinig aan. Doe mij maar mooie binnenwegen :twisted:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » do 30 aug, 2007 14:37

Wij staan om 9uur in ieder geval bij de Ikea, ik neem aan dat konvooi Twente daar ook heen gaat.

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » do 30 aug, 2007 19:36

Ale je vanaf amersfoort kijkt krijg je eerst Ikea en daarna de stopplaats Witte Bergen.

Dus de mensen vanuit Ikea Amersfoort kunnen middels een kleine lus naar Witte Bergen (vlak voor Hilversum)

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » do 30 aug, 2007 23:26

Whoops, over die briezende paarden moet ik even 't een en ander herroepen. Herco is zo stout geweest om de 9000 plotsklaps te verkopen. :shock: 8) :lol:

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » do 30 aug, 2007 23:53

jwaterink schreef:
michiel schreef:

De wegligging is uitstekend, alleen een snelweg is recht en lang en dan heb je daar weinig aan. Doe mij maar mooie binnenwegen :twisted:
Ik heb nog steeds je deinende NG900 op m'n netvlies staan van de vorige meeting.. zal ook op de snelweg vast een stuk beter zijn. Zeker met jouw haakse inhaaltechniek. :lol: :wink:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » vr 31 aug, 2007 8:30

Gaan jullie gaan de witte bergen, of naar de Ikea aan de A1?

Plaats reactie