Saab onderdelendag??Wanneer en Waar??

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Saab onderdelendag??Wanneer en Waar??

Bericht door sidneypolak » za 22 sep, 2007 16:15

Volgens mijn geheugen is de landelijke onderdelendag(Rhenen) altijd in het voorjaar en najaar. Kan iemand mij vertellen hoe het vanaf nu gaat. Wat zijn de ontwikkelingen?

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 22 sep, 2007 16:47

Afbeelding

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » za 22 sep, 2007 19:39

Bedankt Henk-Jan,

Daar staat Ooij achter op 6 en 7 oktober. Is de onderdelendag niet meer in Rhenen? Of Piershill?

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 22 sep, 2007 19:39

Blijkbaar.

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » za 22 sep, 2007 19:42

Dus de perikelen zijn nog niet bijgelegd. Ooij, waar ligt dat?

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 22 sep, 2007 19:47

Afbeelding

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » za 22 sep, 2007 19:48

Bedankt!!! :D

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 22 sep, 2007 19:49

De eerste en tweede kolom van de agenda op SaabClub.nl zijn verschoven van elkander. 6 en 7 oktober is niet de juiste datum, maar wel 20 oktober (een regeltje lager).

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 22 sep, 2007 19:55

Goed dat je het zegt.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 22 sep, 2007 19:55

20 oktober, dat is nou jammer, dan zit ik in Antwerpen!

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » za 22 sep, 2007 19:57

Het is bij Autobedrijf Wijlhuizen te Ooij. Een fijne garage, vakkundige en aardige mensen waar altijd een kopje koffie klaarstaat en waar de fam. Wijlhuizen de scepter zwaait. Een aanrader om je auto in onderhoud te hebben
Ze hebben zelf ook nog een boel onderdelen dus zal er genoeg te vinden zijn.

Voor adres e.d. zie hun website: www.autobedrijfwijlhuizen.nl

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 22 sep, 2007 21:39

brinky schreef:De eerste en tweede kolom van de agenda op SaabClub.nl zijn verschoven van elkander. 6 en 7 oktober is niet de juiste datum, maar wel 20 oktober (een regeltje lager).
Waarschijnlijk was ik net aan het editen op het moment dat deze schermafdruk werd gemaakt, want hij staat toch echt goed. :wink:

De tweede onderdelendag vindt inderdaad, op 20 oktober, plaats bij Autobedrijf Wijlhuizen in Ooij, vlakbij Nijmegen. Nadere info is nog niet bekend, maar volgt hopelijk vandaag of morgen is me beloofd. SCN-leden krijgen dit zowieso 1 oktober in de nieuwsbrief. Verdere informatie zal bij het clubnieuws op de website vermeld worden zodra deze bekend is.

Mvg,

Dennis Stoelinga
Redactie Saab Club Nederland

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » za 22 sep, 2007 21:55

Manic schreef:
brinky schreef:De eerste en tweede kolom van de agenda op SaabClub.nl zijn verschoven van elkander. 6 en 7 oktober is niet de juiste datum, maar wel 20 oktober (een regeltje lager).
Waarschijnlijk was ik net aan het editen op het moment dat deze schermafdruk werd gemaakt, want hij staat toch echt goed. :wink:

De tweede onderdelendag vindt inderdaad, op 20 oktober, plaats bij Autobedrijf Wijlhuizen in Ooij, vlakbij Nijmegen. Nadere info is nog niet bekend, maar volgt hopelijk vandaag of morgen is me beloofd. SCN-leden krijgen dit zowieso 1 oktober in de nieuwsbrief. Verdere informatie zal bij het clubnieuws op de website vermeld worden zodra deze bekend is.

Mvg,

Dennis Stoelinga
Redactie Saab Club Nederland
Bedankt...ik neem aan dat de mensen die normaal in Rhenen staan hier ook naartoe komen? Of is er nog steeds een verdeeldheid?Vorig jaar kwam ik een beetje bedrogen uit en ik wil dit jaar niet weer voor niks rijden.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » za 22 sep, 2007 22:08

SCN organiseert de onderdelendag niet meer in Rhenen. Hiervoor in de plaats is gekozen om naar Ooij te verhuizen.

Wie daar komen is bij mij niet bekend.

Gr,

Dennis

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » za 22 sep, 2007 22:33

Verdeeldheid dus nog. Dan zien we elkander in Ooij. :lol:

Plaats reactie