Nee saasconsult zat misschien vroeger daar. Tegenwoordig zitten ze op industrie terrein waarderpolder.
Yes eindelijk heb ik hem dan de 9000
-
ppcs
- Geregistreerd lid
Re: Yes eindelijk heb ik hem dan de 9000
haha
genoeg gegrapt over die stoel!!!
Nee saasconsult zat misschien vroeger daar. Tegenwoordig zitten ze op industrie terrein waarderpolder.
-
Ranja
- Geregistreerd lid
Volgens mij is aleen het labeltje kapot en niet de gordel zelf, dat kan je zien aan de kleur van het materiaal.hitcham schreef:Als ik naar de foto kijk, zie ik het dan goed en is de gordel beschadigd? Dit kan toch problemen opleveren bij de APK?
-
jeroentje
- Geregistreerd lid
Gordel is niet beschadigd maar stoel zit al effe zo volgens mij maar je kan alles nog wel zo verstellen
-
BenS
- Geregistreerd lid
Yesssssssss, ook mijn 9000 is eindelijk binnen. Is practisch gelijk binnengekomen met de 900. Wordt langzaamaan echt een verzameling Saab's hier.
Groeten, Ben
Groeten, Ben
-
Erik
- Lid van verdienste
Ik vind em gaaf. Heb zelf een paar keer in zo'n turbo gereden....echt een genot. Veel plezier ermee.
-
cé
- Geregistreerd lid
zeer mooie wagen denk dat je er nog veel plezier aan zal beleven 
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Gefeliciteerd, ziet er altijd gaaf uit zo'n oud type 9000. En nog wel een turbo ook, hopen dat alles heel is en blijft en dan maar heerlijk rijden.