Haha, monteer jij eerst zelf maar eens witte knippers... dan mag je weer meepraten over wat anderen met hun lichten moeten doen.davidjoost schreef:vette bak!nu nog even op zoek naar V70 achterlichten!
Saab Aero of Volvo T5R??
-
brinky
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
brinky schreef:Haha, monteer jij eerst zelf maar eens witte knippers... dan mag je weer meepraten over wat anderen met hun lichten moeten doen.davidjoost schreef:vette bak!nu nog even op zoek naar V70 achterlichten!
Ik zou 'm in iedergeval lekker orgineel houden Amazon! (Bij een 850 R vind ik V70 achterlichten wel weer kunnen, net als een uitlaat met twee einddempers).
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Niet veel9-5 aero-estate schreef:Hoeveel scheelt dat dan, in snelheid?
Op de sprint van 0-100 km/h scheelt het tussen de 850 T5-R Estate handbak en de 850 R 0.2 seconden, in het voordeel van de R.
7.0 seconden tegen 6.8.
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Geen verschil, dus!sjoerdk schreef:Niet veel9-5 aero-estate schreef:Hoeveel scheelt dat dan, in snelheid?De 850 R heeft 10 pk en 20 Nm meer (als handbak). Beide auto's kun je echter zeer gemakkelijk naar 300 + pk tunen.\
Op de sprint van 0-100 km/h scheelt het tussen de 850 T5-R Estate handbak en de 850 R 0.2 seconden, in het voordeel van de R.
7.0 seconden tegen 6.8.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Eigenlijk niet nee9-5 aero-estate schreef:Geen verschil, dus!sjoerdk schreef:Niet veel9-5 aero-estate schreef:Hoeveel scheelt dat dan, in snelheid?De 850 R heeft 10 pk en 20 Nm meer (als handbak). Beide auto's kun je echter zeer gemakkelijk naar 300 + pk tunen.\
7.0 seconden tegen 6.8.
Ik kom op internet net een pracht van een 850 R Estate AUT4 tegen, 55.000 km gelopen
Klikje!
Ik vraag 'm alvast voor Sinterklaas!
-
Sebastian
- Geregistreerd lid
Ik heb dezelfde een hele fijne en prachtige in nieuwstaat verkerende auto, word alleen tureluurs van het verbruik.(zometeen overigens de achterlichten vervangen voor originele) Hij is overigens te koop, of te ruil voor een hele mooie unieke Saab
http://www.mijnalbum.nl/Album=IJMXUNJU
Mvg
http://www.mijnalbum.nl/Album=IJMXUNJU
Mvg