heren
veel gehoord van de fuelcut , maar wat houdt nu precies in ?? en werkt dat alleen op de turbodruk of ook op het te abrubt intrappen van het gas pedaal ? en hoel voelt dat aan , een grote rotschok alsof de motor uitvalt !! en kan je er meerdere achterelkaar hebben als je het gas gewoon ingetrapt blijft houden ?
bvd dj
fuelcut
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Re: fuelcut
Wat je beschrijft klopt precies, de motor valt idd stil en zou de turbodruk daarna weer te hog oplopen dan doet hij het weer en weer net zolang dat jij van ellende je voet maar van het gas haalt.
Maar hoe komt het dat je zo dicht bij die grens rijd?
Maar hoe komt het dat je zo dicht bij die grens rijd?
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Ik denk dit meegemaakt te hebben,na dat ik m'n batterij had vervangen.
Voor zover ik weet,had dit te maken met 't herinstellen van de gegevens in verband met m'n stage 1.
Ik had 't toen ik echt volgas gaf,en ik kan je verzekeren dat 't schrikken was,heb 't 3 maal na één voor gehad,omdat ik niet wist wat 't was en 't toch even wou checken voor ik terug bij de dealer binnenreed,en ja hoor hij deed 't nog,maar toen de dealer even een proefrit deed was 't blijkbaar over....
Voor zover ik weet,had dit te maken met 't herinstellen van de gegevens in verband met m'n stage 1.
Ik had 't toen ik echt volgas gaf,en ik kan je verzekeren dat 't schrikken was,heb 't 3 maal na één voor gehad,omdat ik niet wist wat 't was en 't toch even wou checken voor ik terug bij de dealer binnenreed,en ja hoor hij deed 't nog,maar toen de dealer even een proefrit deed was 't blijkbaar over....
-
dirk - jan
- Geregistreerd lid
hey rooie veer
ik had tijdelijk het middelste slangetje van mijn 3 wegklep er af ( aan gezien die kapot is ) en dan kan je turbo extreem in het rooie gebied laten komen !
maar ik heb hem er snel maar weer op gedaan
groetjes dj
ik had tijdelijk het middelste slangetje van mijn 3 wegklep er af ( aan gezien die kapot is ) en dan kan je turbo extreem in het rooie gebied laten komen !
groetjes dj
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Dat is redelijk spelen met vuur!!
Wees dan maar blij dat ze die fuel cut hebben zitten!!
-
RedArrow43
- Geregistreerd lid
rooie pijl denk ik zeker dat je bedoelddirk - jan schreef:hey rooie veer