Sander schreef:
Om niet te spreken van de 1e generatie Dual 2.7 GHz G5......... en zo traag in Illustrator (stukje tekst wijzigen kost toch al snel 10-15 sec.).
Helaas zijn ze pas over een jaar weer aan vervanging toe.
Maar dit terzijde (toch ff wat frustraties kwijt

)
Bakkie koffie met flink veel suiker erin doet wonderen voor zo'n ouwe bak.
Lache trouwens dat er wat Apple enthousiastelingen hier zitten. (Zou mezelf zeker geen fanaat willen noemen.)
jelger schreef:wonderlijk spul van Mac. Het doet eigenlijk, in weerwil van de fanatiek religieuzen, eigenlijk hetzelfde als MS Windows.
Als dat zo is dan doet een Starlet ook hetzelfde als je kekke 900 turbo. Ik vind Apple (het bedrijf zelf) soms zelf wel wat M$ trekjes vertonen, maar da's wat anders.
jelger schreef:neemt niet weg dat het volgende notebook best wel eens een Apple kan worden. ik vind dat oplichtende toetsenbord (en wat meer fratsen) toch wel eeeeeerg cool.l
En dat kan ik je dan zeker aanbevelen. En ik kan het weten: Heb ervaring met zowel M$ als Linux/BSD als Apple, what the hell, zelfs met Mainframes. Van Linux/BSD vind ik het zo prettig dat je altijd wel een hacker kan vinden die je probleem al eens opgelost heeft, van Apple is het cool 1) alles het gewoon doet en 2) dat je er graag mee wilt werken. En
dat heb ik met PC nooit gehad.