Nordschleife 25 nov

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Hanm
Lid van verdienste

Nordschleife 25 nov

Bericht door Hanm » zo 04 nov, 2007 16:24

Zondag 25 november, wellicht laatste keer dit jaar, naar de Nordschleife.
8:30 vertrek ergens in de nabijheid van Eindhoven (wordt nog afgestemd)

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » zo 04 nov, 2007 22:30

Ga graag mee Hans - Martin.

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » zo 11 nov, 2007 20:01

Hm, zal me benieuwen of ik dan al een kooi voor het RingHok heb...

sander69
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sander69 » zo 11 nov, 2007 21:39

Ik hoop wel dat iedereen dan de winterbanden erop heeft liggen...

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » wo 21 nov, 2007 22:15

Definitieve vertrektijd is vastgesteld op 9:00 uur bij Station Eindhoven. Ik vertrek zelf om 7:45 uit Houten.

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » do 22 nov, 2007 0:39

sander69 schreef:Ik hoop wel dat iedereen dan de winterbanden erop heeft liggen...
Ja, dat zal lekker rijden op de ring. Kan je meteen weggooien na die dag.

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » do 22 nov, 2007 10:03

is het ook leuk om mee te gaan en niet te rijden, beetje kijken enzo ? Is dat een dag vrij rijden ?

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » do 22 nov, 2007 21:35

ArjenH schreef:is het ook leuk om mee te gaan en niet te rijden, beetje kijken enzo ? Is dat een dag vrij rijden ?
Dat is zeker leuk, zelf maak ik meestal maar 1-2 rondjes op zo'n dag, bij gebrek aan een echte "circuit-bak". De vele mooie auto's, de mooie kijkplaatsen en niet te vergeten de wiener schnitzels zijn perfecte ingredienten voor een topdag voor iedere autogek. (Ik heb het dan nog niet eens over een mooi stukje toeren er naar toe)

De baan is de gehele dag geopend voor "Turistenfahrten" hetgeen betekend dat jan en alleman tegen betaling per rondje door de slagboom kan.

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » do 22 nov, 2007 21:52

Hanm schreef:
ArjenH schreef:is het ook leuk om mee te gaan en niet te rijden, beetje kijken enzo ? Is dat een dag vrij rijden ?
Dat is zeker leuk, zelf maak ik meestal maar 1-2 rondjes op zo'n dag, bij gebrek aan een echte "circuit-bak". De vele mooie auto's, de mooie kijkplaatsen en niet te vergeten de wiener schnitzels zijn perfecte ingredienten voor een topdag voor iedere autogek. (Ik heb het dan nog niet eens over een mooi stukje toeren er naar toe)

De baan is de gehele dag geopend voor "Turistenfahrten" hetgeen betekend dat jan en alleman tegen betaling per rondje door de slagboom kan.
Hmmm nou lijkt mij wel erg leuk, als het me lukt ga ik mee !

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » vr 23 nov, 2007 10:52

Het schijnt zondag ook slecht weer te worden...... mmm
Dus mede omdat de auto op winterbanden staat, denk ik niet dat ik mee ga. Wellicht om te kijken. Eerst maar even kijken hoe ik mij zondagmorgen voel.

Grt,
Bram

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » vr 23 nov, 2007 13:04

bram schreef:Het schijnt zondag ook slecht weer te worden...... mmm
Dus mede omdat de auto op winterbanden staat, denk ik niet dat ik mee ga. Wellicht om te kijken. Eerst maar even kijken hoe ik mij zondagmorgen voel.

Grt,
Bram
Alleen kijken zonder op winterbanden te rijden kan toch wel ?

mangox
Geregistreerd lid

Bericht door mangox » za 24 nov, 2007 1:00

wie komt er allemaal en wat zijn de kosten ?

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » za 24 nov, 2007 16:40

Een stuk of 4-5 ex-collega's van me en ikzelf zijn er gewoon bij, tenzij het morgen er echt heel slecht uitziet. Vooralsnog lijkt het erop dat het (zeker aan het begin van de dag) niet continu met bakken uit de hemel gaat komen en dat de temperaturen boven nul blijven. Als het zo wordt als vandaag zou perfect zijn, maar da's wellicht wishfull thinking.

Wat Bram en ArjenH doen is me nog niet helemaal duidelijk, ik zou zeggen gewoon doen :O: Een wiener schnitzel of currywurst mit pommes laten zich sowieso niet afschrikken wat voor weer het ook is ;-)

De kosten zijn als je daar gaat rijden 16 euro per rondje als je er 4 tegelijk koopt, enkele rondjes is dacht ik 17,50 of zo.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » za 24 nov, 2007 19:29

Wie gaan er mee?
Waar wordt er afgesproken?
en hoelaat precies

Ik moet nog even wachten totdat mijn auto klaar is, dus kan later zeggen of ik mee ga.

Grt,
Bram

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » za 24 nov, 2007 19:35

Niet dat ik meega, ik heb andere plannen waar ook goed weer voor noodzakelijk is, maar het weer lijkt best redelijk morgen.

Afbeelding

Bron "Meteo Consult"

Plaats reactie