Nordschleife 25 nov
-
Hanm
- Lid van verdienste
Nordschleife 25 nov
Zondag 25 november, wellicht laatste keer dit jaar, naar de Nordschleife.
8:30 vertrek ergens in de nabijheid van Eindhoven (wordt nog afgestemd)
8:30 vertrek ergens in de nabijheid van Eindhoven (wordt nog afgestemd)
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
MXL
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
Hanm
- Lid van verdienste
Dat is zeker leuk, zelf maak ik meestal maar 1-2 rondjes op zo'n dag, bij gebrek aan een echte "circuit-bak". De vele mooie auto's, de mooie kijkplaatsen en niet te vergeten de wiener schnitzels zijn perfecte ingredienten voor een topdag voor iedere autogek. (Ik heb het dan nog niet eens over een mooi stukje toeren er naar toe)ArjenH schreef:is het ook leuk om mee te gaan en niet te rijden, beetje kijken enzo ? Is dat een dag vrij rijden ?
De baan is de gehele dag geopend voor "Turistenfahrten" hetgeen betekend dat jan en alleman tegen betaling per rondje door de slagboom kan.
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
Hmmm nou lijkt mij wel erg leuk, als het me lukt ga ik mee !Hanm schreef:Dat is zeker leuk, zelf maak ik meestal maar 1-2 rondjes op zo'n dag, bij gebrek aan een echte "circuit-bak". De vele mooie auto's, de mooie kijkplaatsen en niet te vergeten de wiener schnitzels zijn perfecte ingredienten voor een topdag voor iedere autogek. (Ik heb het dan nog niet eens over een mooi stukje toeren er naar toe)ArjenH schreef:is het ook leuk om mee te gaan en niet te rijden, beetje kijken enzo ? Is dat een dag vrij rijden ?
De baan is de gehele dag geopend voor "Turistenfahrten" hetgeen betekend dat jan en alleman tegen betaling per rondje door de slagboom kan.
-
bram
- Geregistreerd lid
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
-
Hanm
- Lid van verdienste
Een stuk of 4-5 ex-collega's van me en ikzelf zijn er gewoon bij, tenzij het morgen er echt heel slecht uitziet. Vooralsnog lijkt het erop dat het (zeker aan het begin van de dag) niet continu met bakken uit de hemel gaat komen en dat de temperaturen boven nul blijven. Als het zo wordt als vandaag zou perfect zijn, maar da's wellicht wishfull thinking.
Wat Bram en ArjenH doen is me nog niet helemaal duidelijk, ik zou zeggen gewoon doen
Een wiener schnitzel of currywurst mit pommes laten zich sowieso niet afschrikken wat voor weer het ook is 
De kosten zijn als je daar gaat rijden 16 euro per rondje als je er 4 tegelijk koopt, enkele rondjes is dacht ik 17,50 of zo.
Wat Bram en ArjenH doen is me nog niet helemaal duidelijk, ik zou zeggen gewoon doen
De kosten zijn als je daar gaat rijden 16 euro per rondje als je er 4 tegelijk koopt, enkele rondjes is dacht ik 17,50 of zo.
-
bram
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)