Ben benieuwd welke celebrity dan voor de Saab variant gaatHenk-Jan schreef:Ik mag toch hopen dat de 9-4x niet op de Captiva/Antara gaat lijken. Dat vind ik één van de lelijkste auto's die op dit moment op de markt zijn.
Autoweek: 9-4x in januari
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
verde900
- Donateur

Gesteld dat SAAB op zo'n korte termijn met een 9-4X uitkomt en deze ook nog eens voorzien is van biopower motoren (ivm de CO2 labeling) zal dit voor het eerst in lange tijd zijn dat SAAB een voorsprong op concurrent Volvo heeft die met zijn XC60 pas laat dit jaar op markt komt.
(alleen is Autoweek al te vaak een niet te serieus te nemen bron gebleken)
-
andersson
- Geregistreerd lid
ja maar helaas is autoweek de enige nederlandse autosite die echt dagelijks updates heeft en ik kan het wat betreft nieuws toch wel redelijk actueel noemen. (het blad vind ik qua reportages/ diepgang/ kwaliteit van de testen slecht)verde900 schreef:Gesteld dat SAAB op zo'n korte termijn met een 9-4X uitkomt en deze ook nog eens voorzien is van biopower motoren (ivm de CO2 labeling) zal dit voor het eerst in lange tijd zijn dat SAAB een voorsprong op concurrent Volvo heeft die met zijn XC60 pas laat dit jaar op markt komt.
Maarrr die italiaanse zescilinder (zal het een lijn of V-vorm hebben; ik vrees V) klinkt fijn. laten we afwachten.
-
Nightpanel
- Geregistreerd lid
Beste mensen,
Er zijn inmiddels uitgelekte foto's van de 9-4x geplaatst op de 'onvolprezen' autoweek-site.
Ik weet zelf trouwens nog niet precies wat ik van het voorlopige resultaat moet denken....
Oordeel zelf en kijk op: http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8000
Hartelijke groet,
Np
Er zijn inmiddels uitgelekte foto's van de 9-4x geplaatst op de 'onvolprezen' autoweek-site.
Ik weet zelf trouwens nog niet precies wat ik van het voorlopige resultaat moet denken....
Oordeel zelf en kijk op: http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=8000
Hartelijke groet,
Np
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Banninc
- Geregistreerd lid

lijkt me geen Saab