Maar goed, wie gaat er nog meer? En wanneer?
Ik heb net vrijkaarten voor de autorai gekregen....
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Ik heb net vrijkaarten voor de autorai gekregen....
.....van mijn Baas, toffe vent
...Nu die lease Saab 9-5 Hirsch nog....Zucht...
-
Sjo
- Geregistreerd lid
Re: Ik heb net vrijkaarten voor de autorai gekregen....
Ik heb ook vrijkaarten, van Opel gekregen na wat dingen invullen op hun site. Weet nog niet wanneer ik die ga gebruiken, ik weet wel dat ik 9 feb. in ieder geval ga. Heb nl. ook persdag kaarten.
Sjo
Sjo
-
dpw_vd_wijk
- Geregistreerd lid
Ik heb ook kaarten, geen vrijkaarten maar wel met korting via mijn V.l.o-dealer. Ik weet nog niet wanneer ik ga, ik wil liever niet gaan als er nog een heleboel auto's onder een groot wit zeil staan....
-
Hannes
- Forum Admin
Wij gaan ook kijken in Amsterdam. Denk de 16e.
Als het goed is met kaarten met van de Saabdealer. Jammer genoeg niet gratis maar wel met korting.
Hannes
Als het goed is met kaarten met van de Saabdealer. Jammer genoeg niet gratis maar wel met korting.
Hannes
-
dpw_vd_wijk
- Geregistreerd lid
Hoeveel korting? Ik moest bij de V.l.o-dealer 9 euro betalen voor een kaartje zonder parkeerkaart. Ik ga er met de trein heen, kost me namelijk helemaal niets met mijn OV.Hannes schreef:Wij gaan ook kijken in Amsterdam. Denk de 16e.
Hannes
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Wij krijgen ook korting via de Saab-dealer €9,-, denk dat ik met een stel vrienden doordeweeks ga op donderdag of vrijdag.
Weet iemand hoeveel kaartjes je mag kopen? Zou leuk zijn als ik 3 vrienden ook op korting kon trakteren
Weet iemand hoeveel kaartjes je mag kopen? Zou leuk zijn als ik 3 vrienden ook op korting kon trakteren
-
kolst007
- Geregistreerd lid
Ik ga 12 febr naar de Rai.
Wie weet zie ik bij de Saab-stand leden van het Saab-forum en of de Saab-club.
-
dpw_vd_wijk
- Geregistreerd lid
Ik ga de 10e februari denk ik.kolst007 schreef:Ik ga 12 febr naar de Rai.
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
Ik heb ook vijrkaarten, mijn zus werkt op de Volkswagen stand. Ik ga maandag 14 februari, uiteraard per Saab.
-
Sjo
- Geregistreerd lid
Ik ben op de persdag geweest afgelopen woensdag en ik moet zeggen: het was super!! Eerst eens een espresso gedronken bij Ferrari, toen rustig eens de 9-3 sporthatch bekeken en door naar de sandwiches bij Jaguar/Land Rover. Onderweg eerst nog eventjes plaats genomen in de Aston Martins. Na wat fruit bij Mercedes toch weer terug naar Ferrari, want daar zag de lunch er het aantrekkelijkst uit (niet alleen de lunch). Na een wijntje en heerlijke ham en brood, door naar de onthulling bij Renault, snel maar doorgelopen voor wat drinken en een stukje cake bij Honda. Na nog wat meer hapjes en drankjes en auto's (Porsche zat ook lekker en was verbazingwekkend ruim) nog even de stad in geweest.
Al met al was het een lekker dagje...
Sjo
Sjo
-
dpw_vd_wijk
- Geregistreerd lid
Was je ook nog ergens anders voor gekomen dan het eten?Sjo schreef:Ik ben op de persdag geweest afgelopen woensdag en ik moet zeggen: het was super!! Eerst eens een espresso gedronken bij Ferrari, toen rustig eens de 9-3 sporthatch bekeken en door naar de sandwiches bij Jaguar/Land Rover. Onderweg eerst nog eventjes plaats genomen in de Aston Martins. Na wat fruit bij Mercedes toch weer terug naar Ferrari, want daar zag de lunch er het aantrekkelijkst uit (niet alleen de lunch). Na een wijntje en heerlijke ham en brood, door naar de onthulling bij Renault, snel maar doorgelopen voor wat drinken en een stukje cake bij Honda. Na nog wat meer hapjes en drankjes en auto's (Porsche zat ook lekker en was verbazingwekkend ruim) nog even de stad in geweest.
Sjo
Ik ben afgelopen donderdag geweest. Viel me een beetje tegen in vergelijking met 2 jaar geleden. Na alle aankondigingen had ik wel wat meer spectaculairs verwacht.
-
Sjo
- Geregistreerd lid
Natuurlijk kwam ik voor de auto's en met name om er veel foto's van te maken. Maar wat een wereld van verschil is zo'n persdag met een gewone publieksdag. Je mag opeens overal komen en aan/in zitten. Wellicht dat ik vrijdag nog naar de publieksdag ga. Ik vond ook dat je duidelijk kon merken dat de auto-industrie aan het bezuinigen is (ontwikkeling van de laatste jaren). Een heel aantal modellen ontbraken gewoon. Tegelijkertijd is er naar mijn idee nog nooit zoveel ophef over de AutoRAI gemaakt. Heel veel media aandacht, niet in de laatste plaats doordat de RAI heel veel (reclame)zendtijd heeft ingekocht.
Sjo
Sjo
-
Wouter
- Donateur (2x)

Ik ga maandagmiddag en -avond. Ben benieuwd. Twee jaar geleden vond ik het erg mooi allemaal, maar niet de meest spetterende autorai. Ook jammer dat er elke editie wel een merk verstek laat gaan. Dit jaar moeten we het zonder Fiat, Lancia, Alfa Romeo stellen. Helaas..
-
kolst007
- Geregistreerd lid
Ik ben afgelopen zaterdag geweest.
Ik vond het een leuke autotentoonstelling.
Ben eerst bij de Saab geweest en de nieuwe sportshatch vond ik erg mooi alleen jammer dat deze niet met de glazen dak wordt geproduceerd maar ach je kan niet alles hebben.
Trouwens bij Saab waren ze niet erg scheutig bij het weggeven van koffie ondanks dat ik een gepassioneerde Saab rijder ben maar na een praatje met een verkoper-geen IVA scholier- hebben we toch nog onder het genot van een kop koffie leuk over Saab kunnen babbelen.
Al met al vond ik het geslaagde dag.
Ik vond het een leuke autotentoonstelling.
Ben eerst bij de Saab geweest en de nieuwe sportshatch vond ik erg mooi alleen jammer dat deze niet met de glazen dak wordt geproduceerd maar ach je kan niet alles hebben.
Trouwens bij Saab waren ze niet erg scheutig bij het weggeven van koffie ondanks dat ik een gepassioneerde Saab rijder ben maar na een praatje met een verkoper-geen IVA scholier- hebben we toch nog onder het genot van een kop koffie leuk over Saab kunnen babbelen.
Al met al vond ik het geslaagde dag.
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
Ik ben afgelopen maandag naar de AutoRAI geweest. Leuke show, maar helaas niet bijzonder spectaculair. Saab heeft een mooie stand, en verkeerd in goed gezelschap; ze delen de hal met Ferrari, Maserati, Bentley, Lamborghini, Rolls-Royce, Spijker en nog enkele exoten. De Rolls-Royce Phantom is wat mij betreft de meest impossante auto op de hele show, wat een neus zeg.....