Voor wie hem nog niet gezien had: Saab 2008 good to be back!

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
davidjoost
Geregistreerd lid

Voor wie hem nog niet gezien had: Saab 2008 good to be back!

Bericht door davidjoost » zo 13 jan, 2008 17:52

De muziek mag misschien niet ieders smaak zijn, of erg Saab-like overkomen, indruk maakt het wat mij betreft wel! :D

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/eI8mUxjkmKQ&re ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/eI8mUxjkmKQ&rel=1&border=0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Good to be back! :twisted:

900 SE C
Geregistreerd lid

Re: Voor wie hem nog niet gezien had: Saab 2008 good to be b

Bericht door 900 SE C » zo 13 jan, 2008 18:07

davidjoost schreef:De muziek mag misschien niet ieders smaak zijn, of erg Saab-like overkomen, indruk maakt het wat mij betreft wel! :D Good to be back! :twisted:
'Saab-like" tja, idd; "ingetogen" is het niet en toch is dat totnogtoe de kwalificatie van >in het algemeen< Saab en Saab-rijders die ik het meest hoor. Dit wil niet zeggen dat ik niet dolgraag in de ttid (of tidd ;-0) zou willen rijden maar een "understatement" mag je de ad niet noemen.

Heltio
Geregistreerd lid

Bericht door Heltio » zo 13 jan, 2008 18:23

wat een ramp... :headbang2: :headbang2: :headbang2: niet echt mijn muziek...

Maar wat een fantastische auto blijft het...

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » zo 13 jan, 2008 20:50

Gelukkig geen officieel filmpje :lol:

brammelo
Geregistreerd lid

Bericht door brammelo » zo 13 jan, 2008 22:20

rommelige muziekkeuze, slecht lettertype, goedkope teksteffecten, flauwe overgangen... en intussen al filmpje met een baard

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » ma 14 jan, 2008 2:13

kon 'm al krijg door 't zien van dit filmpje zin om :twisted: niet zo vijlig te gaan rijden :devil_grin:

Plaats reactie