Nooit vragen stellen over de puntentelling. Bij sommige organisatoren heb je zonder pardon een diskwalificatie aan je broek!ervani schreef:Hoe zit dat trouwens met die puntentelling? Snap niet hoe die in elkaar steekt.
Nieuwjaarsmeeting zondag 13 januari - the afterparty!
-
michiel
- Donateur (2x)

-
brinky
- Donateur

-
nacra 93
- Donateur

-
michiel
- Donateur (2x)

Ik wilde daar toch nog even op terug komen..Nicolien schreef:Als ik mag komen van Bas, zal ik ook van de partij zijn.
En uiteraard probeer ik vaders dan ook mee te krijgen voor de puzzelrit, tenslotte moeten mannen nog altijd gestuurd worden door vrouwen..
Je hebt wel bewezen prima navigatrice te zijn. Nadat Ruben en ik de route even kwijt waren, brachten jullie ons op 't goede spoor.
2e plaats van de sportklasse is ook al voor een equipe met navigatrice. Toeval of niet?
-
brinky
- Donateur

Heej, wat flauw, nu niet gaan editten! Hier stond net toch echt vaginatrice! Michiel toch!michiel schreef:Ik wilde daar toch nog even op terug komen..Nicolien schreef:Als ik mag komen van Bas, zal ik ook van de partij zijn.
En uiteraard probeer ik vaders dan ook mee te krijgen voor de puzzelrit, tenslotte moeten mannen nog altijd gestuurd worden door vrouwen..
Je hebt wel bewezen prima navigatrice te zijn. Nadat Ruben en ik de route even kwijt waren, brachten jullie ons op 't goede spoor.![]()
2e plaats van de sportklasse is ook al voor een equipe met navigatrice. Toeval of niet?
-
michiel
- Donateur (2x)

-
Margreet
- Geregistreerd lid
-
michiel
- Donateur (2x)

-
Steef
- Geregistreerd lid
-
jev
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

Bij de finish heb ik nog een paar foto's geschoten:

Paul, die nodig wat hulpveertjes nodig heeft... of had je weer teveel onderdelen meegenomen?

Bezemwagen Herco, die Bram en Andre (forumnaam?) op sleeptouw nam.

Rolling the dices.

Michiel, die de overige deelnemers de weg moet wijzen (nadat Paul hem was voorgegaan).

Margreet en Tenfour.

En oh boy, wat is de FHR-mobiel na een beetje poetswerk toch mooi, he?
Er zijn er nog een paar meer: http://www.toernooimanager.net/nieuwjaarsrit/brinky/.
Voor de mensen die geen zin hebben om de hele thread door te lezen... in de startpost staan linkjes naar alle gemaakte foto's (tot nu toe Waxle, Bas en ondergetekende).
Zijn er nog meer foto's gemaakt?

Paul, die nodig wat hulpveertjes nodig heeft... of had je weer teveel onderdelen meegenomen?

Bezemwagen Herco, die Bram en Andre (forumnaam?) op sleeptouw nam.

Rolling the dices.

Michiel, die de overige deelnemers de weg moet wijzen (nadat Paul hem was voorgegaan).

Margreet en Tenfour.

En oh boy, wat is de FHR-mobiel na een beetje poetswerk toch mooi, he?
Er zijn er nog een paar meer: http://www.toernooimanager.net/nieuwjaarsrit/brinky/.
Voor de mensen die geen zin hebben om de hele thread door te lezen... in de startpost staan linkjes naar alle gemaakte foto's (tot nu toe Waxle, Bas en ondergetekende).
Zijn er nog meer foto's gemaakt?
-
jev
- Geregistreerd lid
-
sander69
- Donateur (2x)