kenteken niet bekend bij rdw
-
everlast
- Donateur (2x)

kenteken niet bekend bij rdw
ik heb een ander auto op het oog maar de rdw site kent het kenteken niet.
ik weet wel dat het geen importauto is,weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?
ik weet wel dat het geen importauto is,weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?
-
Tool
- Geregistreerd lid
-
B235R
- Lid van verdienste
Re: kenteken niet bekend bij rdw
die auto zal pas op te vragen zijn, zodra er een datum eerste afgifte nederland is gestempeld en de BPM betaalt is/word.everlast schreef:ik heb een ander auto op het oog maar de rdw site kent het kenteken niet.
zou kunnen, maar dat lijkt mij eerlijk gezegt wat onzinnigTool schreef:Als je de auto alleen maar op het internet hebt gezien, dan kan het wel eens zijn dat ze het kenteken geshopt hebben.. dan zal je hm idd niet vinden.
-
noknokius
- Geregistreerd lid
Hij zou al bekend moeten zijn.B235R schreef:die auto zal pas op te vragen zijn, zodra er een datum eerste afgifte nederland is gestempeld en de BPM betaalt is/word.everlast schreef:ik heb een ander auto op het oog maar de rdw site kent het kenteken niet.
-
everlast
- Donateur (2x)

het gaat om deze autonoknokius schreef:Hij zou al bekend moeten zijn.B235R schreef:die auto zal pas op te vragen zijn, zodra er een datum eerste afgifte nederland is gestempeld en de BPM betaalt is/word.everlast schreef:ik heb een ander auto op het oog maar de rdw site kent het kenteken niet.
http://link.marktplaats.nl/131721747
-
TV9000aero
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Is een import auto die nog nooit tenaam is gesteld. Naast mijn werkgever zit een buitenlander die uit Finland oude Volvo's en VW T2 busjes haald. Heeft ook diverse kentekens die de RDW site niet kent. Hij wist mij uit te leggen dat dat kwam doordat ze wel kenteken hadden gekregen, maar hij ze niet tenaam had gesteld.
-
everlast
- Donateur (2x)

nu word het duidelijk,waarschijnlijk dus een importautojwaterink schreef:Is een import auto die nog nooit tenaam is gesteld. Naast mijn werkgever zit een buitenlander die uit Finland oude Volvo's en VW T2 busjes haald. Heeft ook diverse kentekens die de RDW site niet kent. Hij wist mij uit te leggen dat dat kwam doordat ze wel kenteken hadden gekregen, maar hij ze niet tenaam had gesteld.
ik denk dat ik maar doorzoek naar een 9-5 estate.
bedankt allemaal voor de input
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Reub
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
Reub
- Geregistreerd lid
Ik heb in de voorloper gereden; 850 2.0i 25V. Een 5 cilinder, 2-liter dus. En dat ging als de brandweer
Dus hoezo: ondergemotoriseerd
Zelfs bij 180 km/h zat er nog 'trek'in. Dus ik denk dat dat wel mee valt. En dat was echt geen importwagen
.
Papieren nog eens goed bekeken: het 25V symbooltje was er door de vorige eigenaar ten onrechte opgeplakt. En ik was destijds zo blij

Papieren nog eens goed bekeken: het 25V symbooltje was er door de vorige eigenaar ten onrechte opgeplakt. En ik was destijds zo blij
-
brinky
- Donateur

Een 2 liter 25 klepper is nooit geleverd... ook geen 20 klepper. Wel de 10 klepper en die heeft 126pk. Ik zie nu op carbase dat die inderdaad ook in NL is geleverd als absoluut basismodel.Reub schreef:Ik heb in de voorloper gereden; 850 2.0i 25V. Een 5 cilinder, 2-liter dus. En dat ging als de brandweerDus hoezo: ondergemotoriseerd
Zelfs bij 180 km/h zat er nog 'trek'in. Dus ik denk dat dat wel mee valt. En dat was echt geen importwagen
.
Persoonlijk vind ik het jammer. Een 2.5 10v vind ik al niet overhouden in de V70 van mijn ouders. Zou absoluut niet lagere motorisering dan een 2.5 10v kiezen.
My 2 cents.