De race versie van Bilstein is zo'n 145 euro. Per stuk.Thom schreef:de sportiefste in elk geval, zal wel de sportversie zijn. Ik zou alleen Bilsteins kopen voor sportiviteit, dus geen touring klasse of zo.
Suzuki-onderdeel in een Sonett!
-
Manic
- Lid van verdienste
Re: sport
Ik kreeg zelfs al een keer een prijs voorgeschoteld van 225,- p/sbrinky schreef:
De race versie van Bilstein is zo'n 145 euro. Per stuk.
Goedkoper en het wordt prutswerk volgens mij. Ik durf met mijn 96 wel een wat goedkoper type te proberen, aangezien ik hier toch niet heel erg veel km's mee rijdt, als het 20.000 km mee gaat ben ik al 4 jaar verder en dik tevreden.
Gr,
Dennis
-
brinky
- Donateur

-
V4liefhebber
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
sb153b
- Geregistreerd lid
Interessante site Martin!
Ik ben het overigens helemaal met Thom eens, 45 euro per stuk is voor m'n portemonnee altijd nog heel wat maar voor een goed bekend staand product gewoon spotgoedkoop.
Ik weet hoezeer de wielophanging van een Saab 92 tov van een Saab 93 en verder afwijkt.
In hoeverre verschillen de schokbrekers voor een Saab 92 van die voor een later type tweetakt? (qua afmeting, slag, bevestiging en evt. dempingskarakteristiek)
Cornell
Ik ben het overigens helemaal met Thom eens, 45 euro per stuk is voor m'n portemonnee altijd nog heel wat maar voor een goed bekend staand product gewoon spotgoedkoop.
Ik weet hoezeer de wielophanging van een Saab 92 tov van een Saab 93 en verder afwijkt.
In hoeverre verschillen de schokbrekers voor een Saab 92 van die voor een later type tweetakt? (qua afmeting, slag, bevestiging en evt. dempingskarakteristiek)
Cornell
-
V4liefhebber
- Geregistreerd lid
Waarom
Wat ik probeerde aan te geven is de tegenstrijdigheid in jouw vraag en in mijn antwoord, nl. in jouw vraag heb je het over het laatste type 99. In mijn antwoord heb ik het over het oude type. Vandaar! Er zit geen kwade bedoeling bij.
Tuurlijk. Daarvoor is dit forum.Mag ik niet gewoon een vraag stellen?
Wat ik probeerde aan te geven is de tegenstrijdigheid in jouw vraag en in mijn antwoord, nl. in jouw vraag heb je het over het laatste type 99. In mijn antwoord heb ik het over het oude type. Vandaar! Er zit geen kwade bedoeling bij.
-
brinky
- Donateur

-
V4liefhebber
- Geregistreerd lid