02 mrt.: traditionele voorjaars-demontagedagen in Den Haag!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Marc van Beek
Geregistreerd lid

02 mrt.: traditionele voorjaars-demontagedagen in Den Haag!

Bericht door Marc van Beek » do 28 feb, 2008 0:36

Vanwege de overweldigende belangstelling is er een soort van mini-meeting ontstaan. Voor degene die dit topic gemist hebben en gewoon even willen langskomen (of mee willen helpen) even ter info: viewtopic.php?t=35605&start=0&postdays= ... highlight=

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 02 mrt.: traditionele voorjaars-demontagedagen in Den Ha

Bericht door Wouter » do 28 feb, 2008 12:46

Marc van Beek schreef:Vanwege de overweldigende belangstelling is er een soort van mini-meeting ontstaan. Voor degene die dit topic gemist hebben en gewoon even willen langskomen (of mee willen helpen) even ter info: viewtopic.php?t=35605&start=0&postdays= ... highlight=
Gewoon even langskomen? Meehelpen zal je! Duss.. kom niet in je zondagse pak, maar trek je kluspak aan en leer de 900 classic beter kennen door 'm tot op het karkas toe uit te benen!

noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » do 28 feb, 2008 13:00

Wouter schreef:Duss.. kom niet in je zondagse pak, maar trek je kluspak aan en leer de 900 classic beter kennen door 'm tot op het karkas toe uit te benen!
Dat is precies de reden waarom ik nu aan het twijfelen ben om toch te komen.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » do 28 feb, 2008 13:11

noknokius schreef:
Wouter schreef:Duss.. kom niet in je zondagse pak, maar trek je kluspak aan en leer de 900 classic beter kennen door 'm tot op het karkas toe uit te benen!
Dat is precies de reden waarom ik nu aan het twijfelen ben om toch te komen.
:lol: Oh jee.. heb ik je afgeschrikt? Niet twijfelen hoor, gewoon komen! Misschien chargeer ik een beetje. Maar meehelpen is leuker dan toekijken. Het werk wordt meestal enigzins verdeeld. Twee man die de motor gaan uitbouwen, iemand die met de ophanging voor bezig gaat. Als jij bijvoorbeeld het interieur, dashboard en alles wat daar achterzit gaat doen, leer je een hoop, maar wordt je niet echt zwart ofzo...

Al zijn er lieden in Den Haag die het stiekem best mooi vinden om heel erg smerig te worden en vervolgens nog een restaurantje binnen te lopen... "Uhmm.. meneer de toiletten zijn links achterin" :lol:

noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » do 28 feb, 2008 13:31

Wouter schreef: :lol: Oh jee.. heb ik je afgeschrikt?
Integedeel. Ik was eerst niet van plan om te komen, maar nu zit ik er serieus over te denken om wel te komen.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » do 28 feb, 2008 21:37

Wouter schreef: Al zijn er lieden in Den Haag die het stiekem best mooi vinden om heel erg smerig te worden en vervolgens nog een restaurantje binnen te lopen... "Uhmm.. meneer de toiletten zijn links achterin" :lol:
:evil: :twisted:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 28 feb, 2008 21:44

Menno schreef:
Wouter schreef: Al zijn er lieden in Den Haag die het stiekem best mooi vinden om heel erg smerig te worden en vervolgens nog een restaurantje binnen te lopen... "Uhmm.. meneer de toiletten zijn links achterin" :lol:
:evil: :twisted:
ze staan al bekend als de buurtzwervers..

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » vr 29 feb, 2008 11:29

Zijn de buurtzwervers er eigenlijk bij zondag?

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » vr 29 feb, 2008 12:11

Van die zwerver met die vieze auto weet ik het niet, maar ik probeer er vanaf 'sochtends bij te zijn en 'smiddags gaat zeker lukken.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » vr 29 feb, 2008 12:17

ik heb van de aalmoes net weer nieuwe kleren gekocht, dus wil een beetje schoon blijven dit keer, maar kom wel buurten. :lol:

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » vr 29 feb, 2008 12:30

jelger schreef:ik heb van de aalmoes net weer nieuwe kleren gekocht, dus wil een beetje schoon blijven dit keer, maar kom wel buurten. :lol:
Is goed, ik neem wel een setje oude kleren voor je mee... :wink:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » vr 29 feb, 2008 12:38

Noknokius, dit is de mogelijkheid om eens goed naar bijvoorbeeld het handremmechanisme te kijken. De tweede slopert heeft nieuwe steek, dus is hetzelfde als jouw auto.

noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » vr 29 feb, 2008 14:24

Brinky, ik weet het. Dat was ook mijn idee, maar helaas heeft de vrouw niet zo'n zin in het feit dat ik dan weer een dag weg ben. Dus ik pas. :(

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » vr 29 feb, 2008 16:35

Ter vermaak van de kleine (tja, al een week vakantie) en in het enige topic waarvan ik denk dat het wel past

:farter. :thinkof: :green_gift:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 29 feb, 2008 21:59

:lol:

Tip: Op Hyves staan ook een heleboel leuke.

Ohja, ik ben er zondag natuurlijk bij! Ga zaterdagavond/nacht weg uit Amsterdam en word 's ochtends opgehaald door Berry! :D

Plaats reactie