02 mrt.: traditionele voorjaars-demontagedagen in Den Haag!
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
02 mrt.: traditionele voorjaars-demontagedagen in Den Haag!
Vanwege de overweldigende belangstelling is er een soort van mini-meeting ontstaan. Voor degene die dit topic gemist hebben en gewoon even willen langskomen (of mee willen helpen) even ter info: viewtopic.php?t=35605&start=0&postdays= ... highlight=
-
Wouter
- Donateur (2x)

Re: 02 mrt.: traditionele voorjaars-demontagedagen in Den Ha
Gewoon even langskomen? Meehelpen zal je! Duss.. kom niet in je zondagse pak, maar trek je kluspak aan en leer de 900 classic beter kennen door 'm tot op het karkas toe uit te benen!Marc van Beek schreef:Vanwege de overweldigende belangstelling is er een soort van mini-meeting ontstaan. Voor degene die dit topic gemist hebben en gewoon even willen langskomen (of mee willen helpen) even ter info: viewtopic.php?t=35605&start=0&postdays= ... highlight=
-
noknokius
- Geregistreerd lid
Dat is precies de reden waarom ik nu aan het twijfelen ben om toch te komen.Wouter schreef:Duss.. kom niet in je zondagse pak, maar trek je kluspak aan en leer de 900 classic beter kennen door 'm tot op het karkas toe uit te benen!
-
Wouter
- Donateur (2x)

noknokius schreef:Dat is precies de reden waarom ik nu aan het twijfelen ben om toch te komen.Wouter schreef:Duss.. kom niet in je zondagse pak, maar trek je kluspak aan en leer de 900 classic beter kennen door 'm tot op het karkas toe uit te benen!
Al zijn er lieden in Den Haag die het stiekem best mooi vinden om heel erg smerig te worden en vervolgens nog een restaurantje binnen te lopen... "Uhmm.. meneer de toiletten zijn links achterin"
-
noknokius
- Geregistreerd lid
Integedeel. Ik was eerst niet van plan om te komen, maar nu zit ik er serieus over te denken om wel te komen.Wouter schreef:Oh jee.. heb ik je afgeschrikt?
-
Menno
- Geregistreerd lid
Wouter schreef: Al zijn er lieden in Den Haag die het stiekem best mooi vinden om heel erg smerig te worden en vervolgens nog een restaurantje binnen te lopen... "Uhmm.. meneer de toiletten zijn links achterin"
-
jelger
- Geregistreerd lid
ze staan al bekend als de buurtzwervers..Menno schreef:Wouter schreef: Al zijn er lieden in Den Haag die het stiekem best mooi vinden om heel erg smerig te worden en vervolgens nog een restaurantje binnen te lopen... "Uhmm.. meneer de toiletten zijn links achterin"![]()
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
brinky
- Donateur