Leuk Sonett project

1967-1980
Plaats reactie
Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Leuk Sonett project

Bericht door Turbobakk » wo 05 mar, 2008 21:25

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » wo 05 mar, 2008 21:42

Is al eerder op dit forum verschenen en laatst, een paar dagen terug, ook in dit topic :wink:

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » wo 05 mar, 2008 21:55

En wat een prachtige achterwielaangedreven sonett. Die mag zo in serieproductie :bow:

blafwoef
Geregistreerd lid

echte sportscar zo

Bericht door blafwoef » wo 05 mar, 2008 23:23

middenmotor, achterwiel aandrijving, laag gewicht, redelijke power, die zou ik wel eens willen proberen :)

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » do 06 mar, 2008 8:52

De900C-GAS schreef:Is al eerder op dit forum verschenen en laatst, een paar dagen terug, ook in dit topic :wink:
Sorry, had ik even gemist.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » do 06 mar, 2008 11:01

jwaterink schreef:En wat een prachtige achterwielaangedreven sonett. Die mag zo in serieproductie :bow:
Wat een mooie auto... Wat een koning!

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » do 06 mar, 2008 15:09

Wel mooi, maarre... een grote benzinetank als bumper??? De maker had veel veiliger de Porsche-oplossing kunne kiezen. De RDW keurt zoiets -terecht imho- nooit goed.

Menno

V4liefhebber
Geregistreerd lid

Bericht door V4liefhebber » do 06 mar, 2008 20:31

Wel mooi, maarre... een grote benzinetank als bumper??? De maker had veel veiliger de Porsche-oplossing kunne kiezen. De RDW keurt zoiets -terecht imho- nooit goed.
:?: :?:

Is dat de uitlaat niet.

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » do 06 mar, 2008 23:09

Ik dacht op Seite 2 al een uitlaat te zien, die op Seite 4 is dan een nieuwe uitlaat? Vergelijk ik die met bijv. de uitlaat van een Elise II, dan is dit wel een hele grote 'box'. Maar als ik goed kijk weet ik het eigenlijk ook niet meer. Ik dacht (denk) toch echt dat de uitlaat er onderdoor loopt.

(Maakt niet uit; ik vind het allemaal toch niet mooi. Wel knap overigens, maar dat heeft meer met de technische vaardigheden van de maker te maken).

Menno

Plaats reactie