99T16 conversie
-
gert
- Geregistreerd lid
99T16 conversie
Onlangs weer een "thread" over 99T16-conversie op het 99 bulletin board van The Saab Network met een link naar een site met stapels foto's om het allemaal wel heel aanschouwelijk te maken:
http://www.mtek.chalmers.se/~burenius/page_01.htm
Wie nu nog niet in de verleiding komt....
http://www.mtek.chalmers.se/~burenius/page_01.htm
Wie nu nog niet in de verleiding komt....
-
wijba
- Geregistreerd lid
Re: 99T16 conversie
Je hebt helemaal gelijk, wat krijg ik nu gruwelijk veel zin in een 99. Ik zit er al een tijdje over te denken, en dan ook een conversie, danwel T8, danwel T16, maar volgens mij wordt een 99T16 hier in Nederland niet door de RDW goedgekeurd, omdat die officieel niet bestaat.
Gauw even kijken op Marktplaats en Mobile.de, of ik wat leuks kan vinden.
Alleen jammer dat de 99T16 van de link, niet overgespoten is. Hoop dat het na de laatste foto nog gebeurd is.
GTZ WijB@
Gauw even kijken op Marktplaats en Mobile.de, of ik wat leuks kan vinden.
Alleen jammer dat de 99T16 van de link, niet overgespoten is. Hoop dat het na de laatste foto nog gebeurd is.
GTZ WijB@
-
B235R
- Lid van verdienste
Re: 99T16 conversie
99 T16 op kenteken krijgen moet niet zo'n probleem zijn hoor.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Re: 99T16 conversie
Een 900 Red Arrow is toch veel leuker manwijba schreef:Je hebt helemaal gelijk, wat krijg ik nu gruwelijk veel zin in een 99. Ik zit er al een tijdje over te denken, en dan ook een conversie, danwel T8, danwel T16, maar volgens mij wordt een 99T16 hier in Nederland niet door de RDW goedgekeurd, omdat die officieel niet bestaat.
Gauw even kijken op Marktplaats en Mobile.de, of ik wat leuks kan vinden.
Alleen jammer dat de 99T16 van de link, niet overgespoten is. Hoop dat het na de laatste foto nog gebeurd is.
GTZ WijB@
-
gert
- Geregistreerd lid
Re: 99T16 conversie
Wat betreft eventuele problemen om een 99T16 op kenteken te krijgen zou je eens aan Stef van Dongen kunnen vragen hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen.
Zie http://www.fastenbelts.com/saabcarsonli ... aab331.htm
Zie http://www.fastenbelts.com/saabcarsonli ... aab331.htm
-
michiel
- Donateur (2x)

Re: 99T16 conversie
Ik kan mij niet herinneren dat ik ooit foto's van een nog mooiere 99 heb gezien! 






Dit is gewoon







Dit is gewoon

-
bram
- Geregistreerd lid
Re: 99T16 conversie
inderdaad michiel,
dat is echt een schitterende 99..
volgens mij loopt di auto als de brandweer!
dat is echt een schitterende 99..
volgens mij loopt di auto als de brandweer!
-
Marc
- Lid van verdienste
Re: 99T16 conversie
prachtige bak he! Had hem ook al gemerkt en eens een mailtje ervoor gestuurd naar Van Dongen. Was niet te koop, maar wel getaxeerd op 22000Euro 
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Re: 99T16 conversie
Ik vind het een leuk project, maar echt een vreselijke auto. Komt mij een beetje te dicht bij GTI-conversies van allerlei Golfjes en zo...
Ewout.
Ewout.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Re: 99T16 conversie
Ik heb hetzelfde gevoel. Vind het heel gaaf, maar ook net te plat. De auto zou naar mijn idee al stukken beter ogen met gewone oranje clignoteurs op z'n neus en ipv de Aero-velgen die klassieke Saab worstvelgen (officiële benaming "Silver Spoke").Ewout900 schreef:Ik vind het een leuk project, maar echt een vreselijke auto. Komt mij een beetje te dicht bij GTI-conversies van allerlei Golfjes en zo...
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
Re: 99T16 conversie
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten!
Maar uit eigen ervaring weet ik wel dat de zwarte 99 T16 strakker stuurt dan de vier verschillende 900T16S'n waar ik in gereden heb.
En als je iets aparts wilt rijden.....900 T16S'n rijden er genoeg........
Maar uit eigen ervaring weet ik wel dat de zwarte 99 T16 strakker stuurt dan de vier verschillende 900T16S'n waar ik in gereden heb.
En als je iets aparts wilt rijden.....900 T16S'n rijden er genoeg........