saab 9-3 op lpg
-
J de Vries
- Geregistreerd lid
saab 9-3 op lpg
Ik heb mijn Saabje alweer terug, hij is 3 dagen bij die kale geweest in Amersfoort op de Nijverheidsweg Noord 65 en het Gas FX zit erin en nog een dag sneller klaar dan dat ze gezegd hebben. ECHT SUPER!!! 
-
J de Vries
- Geregistreerd lid
nou ik heb helaas nog geen foto`s want mijn camera liet me in de steek.viggenpilot schreef:ja foto's graag???????
Maar ik heb een Saab 9-3 1.8t van bouwjaar 2006, en ik ben supertevreden met de lpi installatie die er in zit, ik ga lachend naar de pomp en wat ik kan zien is het keurig ingebouwd en ook nog een dag eerder klaar en geen kosten voor de huur(leen)auto, oftewelhet is gewoon PERFECT geregeld bij die jongens van ex van Kooy moet ik zeggen want het schijnt van STERN te zijn.
Maar ik kan het iedereen aanraden om naar die jongens toe te gaan, het schijnt dat de club met mensen die daar werken voor Saab naar Bussum toe te gaan, hoe dat exact zit weet ik nog niet maar zodra ik wat hoor/weet laat ik het jullie weten.
-
J de Vries
- Geregistreerd lid
Re: saab 9-3 op lpg
Saabje rijdt SUPER!!!!!!!J de Vries schreef:Ik heb mijn Saabje alweer terug, hij is 3 dagen bij die kale geweest in Amersfoort op de Nijverheidsweg Noord 65 en het Gas FX zit erin en nog een dag sneller klaar dan dat ze gezegd hebben. ECHT SUPER!!!
-
J de Vries
- Geregistreerd lid
Re: saab 9-3 op lpg
Hij rijdt nog steeds als een zonnetje ondertussen 100.000 km mee gedraaid superrrrrrrrrrrrrrrrrrr