Interesse in demontage/klus/poetsdag in Rijen (NB) ?

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 26 mei, 2008 21:53

Menno schreef:Eentje. Maarrrr, geen demontagekandidaat...
Nee dat niet. Maar als je op die dag de lijst last ben je weer klaar voor een paar jaar.

Kan je inmiddels al zelf lassen Menno?

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » ma 26 mei, 2008 22:05

Neh, nog steeds niet (duur, die apparaten, daar koop je zo een auto voor).

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » ma 26 mei, 2008 22:13

Aangezien we nog steeds geen demontagekandidaat hebben kunnen we anders ook wel terplekke loten. Van iedereen een kaartje in een pot en de auto van degene die getrokken wordt gaan we dan demonteren. Idee? Ik kom wat later trouwens.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » ma 26 mei, 2008 22:24

Hier nog even bericht van mij, aangezien ik een potentiële sloopkandidaat (silver arrow vijfdeurs :lol: ) bezit. Kan nog geen duidelijkheid verschaffen helaas. Moet eerst een sluitend plan hebben voor de aanpak. En vragen zoals waar kan ik het blok laten tot aan de inbouw in de witte GLs, beantwoord hebben. Daarnaast wilden mijn ouders in het weekend van 14/15 evt. nog wat met de family doen, voordat vader voor zes weken naar Kenia vertrekt om daar te dokteren. Etc. etc.

Aan jullie gretigheid om te slopen zal het niet liggen.. :lol:

Rhinobirds
Geregistreerd lid

Bericht door Rhinobirds » ma 26 mei, 2008 22:41

ola!

ik heb ook wel zin om te komen maar kan alleen op de zondag. Heel misschien dat ik ook aan een sloper kan komen maar dat is nog onduidelijk (auto is niet van mij). Wat betreft poetsen/klussen/etc, heb ik ook nog wel wat dingetjes die moeten gebeuren. Voornamelijk wat roest en een benzine-systeem dat weer aan de praat gekregen moet worden.

groeten,

Christiaan

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » ma 26 mei, 2008 23:46

Rutger schreef:Aangezien we nog steeds geen demontagekandidaat hebben kunnen we anders ook wel terplekke loten.
<knip>
Ik kom wat later trouwens.
Is goed , doen wij allemaal alvast een briefje met jouw naam in de hoge hoed, en mag jij de trekking doen :lol:

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » ma 26 mei, 2008 23:55

Menno schreef:Azul, ik heb een wagentje waar de plaatwerkjongens zich helemaal op kunnen uitleven. Ik heb het dan over het verwijderen van oppervlakkige roest, plamuren en bijkleuren in unicoat. Scheelt mij een hoop werk. Of is dat niet wat je bedoelt? :wink:
Is ook een suggestie.

We kunnen er ook een workshop / kennis overdracht dagje van maken.

Er is ook nog iets met kleppen stellen ;) had ik begrepen.

Bij mij moeten er nog een set hulpveren / heavy duty veren onder, en zo zijn er vast wel meer klussen her en der die onder begeleiding gedaan kunnen worden.

Mogelijkheden zat, we zetten de grijze massa maar weer eens aan het werk.

Laat maar komen die goeie ideeën

wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » di 27 mei, 2008 1:02

Vind ik ook best een prima plan, ik vind het allemaal leuk. Mijn auto heeft ook nog wel wat klein kluswerk (bijv. een afst. bed. voor de cv) en klussen aan andermans auto's vind ik ook best lollig (niewaar, Bas?) :).

Laat maar komen die dag; 14/15 juni is prima!

Geert-Jan
Geregistreerd lid

Bericht door Geert-Jan » di 27 mei, 2008 10:11

Als de datum uitkomt, doe ik mee (1 dag in het weekend van 14/15 juni is ok). Heb zelf geen demontage klus/grote klus.

Menno, op deze site kun je een lascursus boeken (heb van kennis heel positief verhaal gehoord):
http://www.rustbuster.nl/index.html

Groeten,

Rhinobirds
Geregistreerd lid

Bericht door Rhinobirds » zo 01 jun, 2008 0:45

update: vandaag de eigenaar gesproken van wie de donor-saab is welke ik in gedachten heb (het is deze en hij staat positief over het idee. Die donor moet vroeg of laat toch weg gebracht worden en of hij dat nu doet of iemand anders, dat is om het even.

Samen met de Forty zijn er nu twee potentieele kandidaten denk ik zo? Ik heb helaas de 14de al iets en kan alleen de 15de. Wat is de algemene opinie voor de datum?

Logistieke opmerking, de auto moet wel opgehaald/gebracht worden naar Rijen.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » zo 01 jun, 2008 1:13

Mooi weekend, 14 oder 15 ist mir scheissegal.

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » zo 01 jun, 2008 1:56

En er schiet mij net ook iets te binnen voor transport Leusden -=> Rijen.

Maandag ff paar bezoekjes plegen...

Zo komt er schot in. ;)

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » zo 01 jun, 2008 7:57

Rhinobirds schreef:Samen met de Forty zijn er nu twee potentieele kandidaten denk ik zo? Ik heb helaas de 14de al iets en kan alleen de 15de. Wat is de algemene opinie voor de datum?
Dat weekend heb ik (van de Forty ;) ) net een familieweekend..

Sander

Rhinobirds
Geregistreerd lid

Bericht door Rhinobirds » zo 01 jun, 2008 10:36

de twee weekenden erna kan ik ook, misschien 1 of 2 weekjes vooruit schuiven? Is wel gezelliger met z'n tweetjes!

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 01 jun, 2008 10:39

15 juni zou moeten lukken.

Plaats reactie