Interesse in demontage/klus/poetsdag in Rijen (NB) ?
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
Pluseight
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
s95ae
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
@DJ: Bedoel je die ex-CD van Cheungy?? Wel gaaf, maar het lijkt me nogal een herejee om dat ding 250Km naar brabant te gaan slepen, enkel en alleen om hem te slopen....davidjoost schreef:Ik heb evt. nog een sloper die uit elkaar mag... Alleen hoe krijg ik die auto daar? Ik ga niet weer een transporteur inhuren en niemand uit mijn omgeving heeft een E-rijbewijs...
Wat heb je er eigenlijk al uit gehaald? Wat zit er nog in dat het de moeite waard maakt om het ding uit elkaar te trekken?? Ik zou eerst eens bedenken welke onderdelen er nog aan zitten en wat je wilt behouden/verkopen*/weggooien voordat ik de tijd en moeite zou investeren om hem op een trailer te takelen.
*En in geval je parts wilt verkopen, misschien een ovezicht maken van de te verkopen onderdelen, en kopers ervoor vinden op voorhand, voordat je het ding versleept.
-
henri9000
- Geregistreerd lid
14 juni dus??
Dus het is 14 juni geworden??
En de locatie?? Is die al bekend??
Ik heb gisteren een turbo gevonden voor mijn lpt uit 97.
Ga het zelf vervangen, nog nooit gedaan, maar denk wel dat ik een heel end kan komen, hoop ik
En de locatie?? Is die al bekend??
Ik heb gisteren een turbo gevonden voor mijn lpt uit 97.
Ga het zelf vervangen, nog nooit gedaan, maar denk wel dat ik een heel end kan komen, hoop ik
-
aatje turbo
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Volgens mij een weekend verder, 14 juni staat mij bij...
"With a little help from my friends..."
Er speelt ineens een liedje in mijn hoofd...henri9000 schreef:Ik heb gisteren een turbo gevonden voor mijn lpt uit 97.Ga het zelf vervangen, nog nooit gedaan, maar denk wel dat ik een heel end kan komen, hoop ik
"With a little help from my friends..."
-
Sander
- Forum Admin
-
Rhinobirds
- Geregistreerd lid
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
-
wouterve
- Geregistreerd lid
Voor de organisatie: ik denk dat een nieuw topic maken nu beter is. Interesse is er, maak een nieuw topic met een poll voor de datum: de 14e of de 21ste en laat mensen zich daar even overzichtelijk aanmelden -- want hier is door de bomen het bos niet meer te zien
. Kan er ook meteen even aangegeven worden wat er op welke dag wel of niet te slopen zou zijn, want da's voor een sloopdag ook wel relevant
.
-
brinky
- Donateur