Interesse in demontage/klus/poetsdag in Rijen (NB) ?

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » zo 01 jun, 2008 11:17

Ik heb evt. nog een sloper die uit elkaar mag... Alleen hoe krijg ik die auto daar? Ik ga niet weer een transporteur inhuren en niemand uit mijn omgeving heeft een E-rijbewijs... :?

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » ma 02 jun, 2008 13:52

davidjoost schreef:...niemand uit mijn omgeving heeft een E-rijbewijs... :?
Hebben je ouders dat niet? Mijn ouders hebben dat er vroeger gewoon zo bijgekregen.

Dan is het natuurlijk nog een tweede of zij zouden willen rijden.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 02 jun, 2008 14:42

Of heeft jullie 9-5 geen trekhaak? Scheelt wel gewicht (dus een paar milliseconde) bij sprintjes :lol:

s95ae
Geregistreerd lid

Bericht door s95ae » ma 02 jun, 2008 16:16

Sapphire schreef:Of heeft jullie 9-5 geen trekhaak? Scheelt wel gewicht (dus een paar milliseconde) bij sprintjes :lol:
Jawel, Saab 9-5 van DJ zijn ouders hebben wel een trekhaak...

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 02 jun, 2008 16:20

Als het de 14e is kom ik wel slopen... Is de poetskoning ook aanwezig? Dan heb ik wellicht nog een riesenjob voor em. :lol:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 03 jun, 2008 13:45

davidjoost schreef:Ik heb evt. nog een sloper die uit elkaar mag... Alleen hoe krijg ik die auto daar? Ik ga niet weer een transporteur inhuren en niemand uit mijn omgeving heeft een E-rijbewijs... :?
@DJ: Bedoel je die ex-CD van Cheungy?? Wel gaaf, maar het lijkt me nogal een herejee om dat ding 250Km naar brabant te gaan slepen, enkel en alleen om hem te slopen.... :roll:

Wat heb je er eigenlijk al uit gehaald? Wat zit er nog in dat het de moeite waard maakt om het ding uit elkaar te trekken?? Ik zou eerst eens bedenken welke onderdelen er nog aan zitten en wat je wilt behouden/verkopen*/weggooien voordat ik de tijd en moeite zou investeren om hem op een trailer te takelen.

*En in geval je parts wilt verkopen, misschien een ovezicht maken van de te verkopen onderdelen, en kopers ervoor vinden op voorhand, voordat je het ding versleept.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 03 jun, 2008 13:57

En je moet mensen vinden die komen helpen demonteren...

henri9000
Geregistreerd lid

14 juni dus??

Bericht door henri9000 » di 03 jun, 2008 19:49

Dus het is 14 juni geworden??
En de locatie?? Is die al bekend??
Ik heb gisteren een turbo gevonden voor mijn lpt uit 97.
Ga het zelf vervangen, nog nooit gedaan, maar denk wel dat ik een heel end kan komen, hoop ik :lol:

aatje turbo
Geregistreerd lid

Bericht door aatje turbo » di 03 jun, 2008 22:58

Als het volgend weekend wordt in Brabant, wil ik ook wel mee komen klussen/ mee loeren. en veel over onze eigen auto's lullen.

groeten adriaan

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 03 jun, 2008 23:00

Volgens mij een weekend verder, 14 juni staat mij bij...
henri9000 schreef:Ik heb gisteren een turbo gevonden voor mijn lpt uit 97.Ga het zelf vervangen, nog nooit gedaan, maar denk wel dat ik een heel end kan komen, hoop ik :lol:
Er speelt ineens een liedje in mijn hoofd...
"With a little help from my friends..."

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » wo 04 jun, 2008 12:16

Helaas kan ik niet in het weekend van 14-15 juni..
Het weekend daarna zou mij wel uitstekend uit komen.
(ben ook nog met een andere plek bezig om een sloopdag te combineren)

Sander

Rhinobirds
Geregistreerd lid

Bericht door Rhinobirds » wo 04 jun, 2008 12:21

ik kan niet de 14de juni, dat betekend nog een sloper minder, is er dan nog wel wat om te slopen?

Coenwagner
Geregistreerd lid

Bericht door Coenwagner » wo 04 jun, 2008 13:06

brinky schreef:Als het de 14e is kom ik wel slopen... Is de poetskoning ook aanwezig? Dan heb ik wellicht nog een riesenjob voor em. :lol:
ooh vertel :D

Misschien kom ik ff langs, ik moet zowieso om 17.00 in de omgeving Boxmeer zijn.

wouterve
Geregistreerd lid

Bericht door wouterve » wo 04 jun, 2008 14:04

Voor de organisatie: ik denk dat een nieuw topic maken nu beter is. Interesse is er, maak een nieuw topic met een poll voor de datum: de 14e of de 21ste en laat mensen zich daar even overzichtelijk aanmelden -- want hier is door de bomen het bos niet meer te zien :P. Kan er ook meteen even aangegeven worden wat er op welke dag wel of niet te slopen zou zijn, want da's voor een sloopdag ook wel relevant :).

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 04 jun, 2008 14:14

Coenwagner schreef:
brinky schreef:Als het de 14e is kom ik wel slopen... Is de poetskoning ook aanwezig? Dan heb ik wellicht nog een riesenjob voor em. :lol:
ooh vertel :D

Misschien kom ik ff langs, ik moet zowieso om 17.00 in de omgeving Boxmeer zijn.
Jij kunt toch oranje auto's omtoveren in rood? :lol:

Plaats reactie