We zijn sinds twee weken in het bezit van een mooie Saab 900ng cabrio V6. Aankoopkeuring laten doen bij de Saab dealer in Naarden (Tarna auto), conclusie: prima auto. Laat ik voorop stellen dat ik het technisch inzicht van een garnaal heb... Iedereen kan mij van alles wijsmaken.
Na twee weken gaat opeens de kap niet meer goed dicht. Het achterraam klapt niet meer op om daarna de klep neer te laten. Met als gevolg dat de klep op het achterraam vast komt te zitten. Als de verschillende onderdelen met lichte druk worden 'geholpen'gaat het allemaal wel.
We laten de auto bij Tarna auto nakijken. Een kniestuk wordt vervangen voor 150 euro en de microswitch voor 75. Blijkt dat de kap nu helemaal niet meer open of dicht kan. Volgens de garage was de kap al kapot (niets van gemerkt) en moeten nu ook de schakelaar van de 5e boog 316 euro en nog een microswitch 75 euro vervangen worden... Laten doen of ritje naar Zeeland (waar ik steeds over lees hier in het forum)?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties
Reparatie bij dealer - advies gevraagd
-
rene
- Geregistreerd lid
-
franssmeets
- Geregistreerd lid
-
rene
- Geregistreerd lid
-
royalqwerty
- Geregistreerd lid
-
franssmeets
- Geregistreerd lid
Ritje naar dorp Zeeland
We hebben de cabrio naar van Dongen gebracht. Kopje koffie gedronken met de oude heer van Dongen. Wat een leuke zaak!
Het is hier op het forum een platgetreden pad: maar bij Saab Naarden zien ze mij niet meer terug! Alleen al de manier waarop je benaderd wordt is een wereld van verschil: vriendelijk, geduldig en niet alsof ik blij mag zijn dat ik door hun geholpen wordt.
Ik ben benieuwd wat de schade wordt bij van Dongen.
Het is hier op het forum een platgetreden pad: maar bij Saab Naarden zien ze mij niet meer terug! Alleen al de manier waarop je benaderd wordt is een wereld van verschil: vriendelijk, geduldig en niet alsof ik blij mag zijn dat ik door hun geholpen wordt.
Ik ben benieuwd wat de schade wordt bij van Dongen.
-
franssmeets
- Geregistreerd lid
Schade valt mee
+-150 euro en de kap doet het weer! Er is een sensor uit een sloopauto geplaatst en iets gesoldeerd.
Voor 230 erbij is ook meteen de airco gerepareerd.
Heel schappelijk! Zuid-Frankrijk, we komen eraan!
Voor 230 erbij is ook meteen de airco gerepareerd.
Heel schappelijk! Zuid-Frankrijk, we komen eraan!