saab 900 cabrio uit 1995

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
de knegt
Geregistreerd lid

saab 900 cabrio uit 1995

Bericht door de knegt » zo 08 jun, 2008 0:44

ik heb sinds enkele weken een geweldige saab 900 cabrio uit 1995 echter is er een probleem met de bak en wel de achteruit. normaal als ik de auto parkeer is het geen probleem i.v.m. contactslot. echter als ik normaal rijd krijg ik hem nauwlijks in zijn achteruit. wie kan mij met een oplossing helpen liefst zo voordelig mogelijk Wachtend op de overweldigende reacties van iedereen verblijf ik in afwachting,
Lex de Knegt[/b]

werli
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door werli » zo 08 jun, 2008 10:56

hey
iets is me niet duidelijk :als je normaal rijd krijg je deze niet in a
als je parkeerd krijg je die wel in a
het zal wel aan mij liggen ;toch gaag verduidelijking

nu het slechte nieuws : bij de ng is die achteruit een gevoelig punt en vaak te wijten aan de manier waardat je er mee omgaat
moet je achteruit wacht dan tot de auto stilstaat voordat je deze in achteruit schakelt zodat je tand wielen stil staan
veel bestuurders zijn nog aan het bollen en drukken de pook al in a met het gekende tandgeknars tot gevolg met daariut de conclusie dat er wel eens een eind komt aan dat tanden trekken
beter wordt het niet meer

oplosing : een tube marly grafiet olie bij in de bak spuiten speciaal voor dit probleem en gekend bij de meeste auto materieel zaken
dat is echer de goedkoopste oplossing en brengt deze geen veranderering denk ik eerder aan een gebruikte bak te plaaten (ik heb er nog gedemonteerd liggen )
indien je zekerheid wil bak laten reviseren maar neem dan wel een paar euro's mee

mvg werner

Plaats reactie