Algemeen Apple topic

Dit forum is bedoeld voor auto gerelateerde onderwerpen die NIET over Saab gaan.
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » di 27 nov, 2007 13:17

@waxle - ik formuleerde het niet helemaal goed. Wat jij zei had ik ook ontdekt. Probleem: Camino 1.5.2 haalt bij een reset de zelf geplaatste passwords weg. Door Camino V-eerder geplaatste passwords zijn vermeld als App=Camino Version=unknown. Die laat 'ie staan. Dus wil ik de hele zooi op Version=unknown krijgen. Heb nu gewoon eens de App geheel verwijderd. Eens kijken wat er gebeurd.

@margreet: Ook IE voor OS-X geprobeerd? (Ja ik weet, zelf wil ik het er ook niet op hebben and you don't wanna sell your soul to the devil)

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » di 27 nov, 2007 13:20

Ik heb geen ervaring met camino, nochtans erg blij met firefox.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » di 27 nov, 2007 13:23

:D Ja, daar kon ik op wachten, he? :D

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » di 27 nov, 2007 14:16

Steve-O schreef:@margreet: Ook IE voor OS-X geprobeerd? (Ja ik weet, zelf wil ik het er ook niet op hebben and you don't wanna sell your soul to the devil)
Ik heb daar wel aan gedacht ja... :oops:

Maar: http://www.microsoft.com/mac/products/i ... etexplorer
INTERNET EXPLORER FOR MAC NO LONGER AVAILABLE FOR DOWNLOAD

En veel meer moeite wou ik er eigenlijk niet voor doen....

Kan natuurlijk wel Windows installeren op m'n mac, maar ik vind eigenlijk dat m'n werk dan maar een laptop moet verzorgen als 't echt nodig is.

Niels van Duijvenboden
Geregistreerd lid

Bericht door Niels van Duijvenboden » di 27 nov, 2007 20:06

euh dit is toch een Leopard?

Afbeelding :wink:

Gr. Niels

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » di 27 nov, 2007 21:28

Steve-O schreef:....Ubuntu Linux daarentegen herkent alle hardware vlekkeloos......
:offtopic:

Ik weet niet of muis en toetsenbord onder hardware vallen, maar mijn USB toetsenbord+muis worden niet volledig ondersteund in ubuntu. Logitech heeft geen Linux-drivers dus zit ik nu via forums te kutten met work-arounds :evil: . Een halve avond prutsen doet mij terug verlangen naar XP waar ik nooit een driver heb hoeven installeren.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » di 27 nov, 2007 21:44

@Paul99: Zocht je dit misschien? https://help.ubuntu.com/community/LogitechG15

@margreet: Da's waar ook. Ze hadden zelf de stekker er al uitgehaald. Was ik vergeten.

@Niels van Duijvenboden: Ideaal voor target-practise op Bill Gaatjes

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » di 27 nov, 2007 23:31

Steve-O schreef:@Paul99: Zocht je dit misschien? https://help.ubuntu.com/community/LogitechG15
:shock:

Afbeelding

Ik heb gewoon een toetsenbord. Niet een F16 paneel......

plafundum
Geregistreerd lid

Bericht door plafundum » wo 28 nov, 2007 0:33

Geen F16 panel... :green_many:

Hmm, mijn 5 jaar oude Logitech zooi werkt al 5 jaar prima op Linux. Wireless via zo'n USB dongel. Heb zelfs de volume-knoppen etc. ooit eens aan de praat gerkegen. Okee, dat is Mandriva, maar volgens mij moet dat spul van jou ook gewoon werken hoor. Zou niet weten hoe ik dat geregeld heb, ik vermoed dat het gewoon default werkt, laat maar weten als ik ff wat config files moet doorzoeken.

MacGriffin
Geregistreerd lid

Bericht door MacGriffin » wo 28 nov, 2007 1:16

Da's een Leopard 2 (2A6 om precies te zijn). Mac OS is pas bij 1.0. :P

Niels van Duijvenboden schreef:euh dit is toch een Leopard?

Afbeelding :wink:

Gr. Niels

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » wo 28 nov, 2007 2:54

Paul99 schreef:
Steve-O schreef:@Paul99: Zocht je dit misschien? https://help.ubuntu.com/community/LogitechG15
:shock:

Afbeelding

Ik heb gewoon een toetsenbord. Niet een F16 paneel......
:D Het kwam anders wel over alsof je een exotisch type bevingerde. Je kunt allicht de driver eens proberen. Dan zouden alle toeters en bellen op de jouwe moeten werken. Anders gewoon een kopen die wel normaal doet. Scheelt een hoop ergernis. Of ben je ye zeer aan haar gehecht? :wink:

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » di 24 jun, 2008 20:27

Zo,heb eindelijk mijn G4 imac. 8)

Werkt perfect, alles erop en eraan, alleen nu wil ik mailtjes en adressen uit mijn oude pc op dit apparaat krijgen... iemand een idee hoe?

Op de Mac zit Safari,Tiger 10.4 en op de PC, XP2 met outlook.

:?:

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » di 24 jun, 2008 22:12

Je moet even kijken naar wat voor formaten Outlook kan exporteren en vanaf wat voor formaten je mailclient op je Apple kan importeren. Even matchen en voila ;)

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » di 24 jun, 2008 22:23

Dat heb ik gedaan, maar kwam daar niet ver mee...(Outlook kan niet veel exporteren...)
Maar heb een mail naar mezelf gestuurd met de belangrijkste adressen zover.
Wel na versturen mailbox van de PC snel gesloten, anders komt ie op de verkeerde binnen.. :wink: :)

Denk toch dat het met een USB verbinding moet, of eerst op de externe schijf oid....

Dank Rutger!

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » di 24 jun, 2008 22:25

Voordat je iets aan een externe harde schijf hebt moet je wel iets hebben om erop te zetten hè ;) Maar net typte ik even een simpele query in in Google (outlook apple mail) en daar kwam deze handleiding uit als eerste hit. Misschien heb je daar iets aan? Ik heb 'm verder niet gelezen maar die site is wel bekend.

Plaats reactie