Algemeen Apple topic
-
Steve-O
- Donateur (8x)

@waxle - ik formuleerde het niet helemaal goed. Wat jij zei had ik ook ontdekt. Probleem: Camino 1.5.2 haalt bij een reset de zelf geplaatste passwords weg. Door Camino V-eerder geplaatste passwords zijn vermeld als App=Camino Version=unknown. Die laat 'ie staan. Dus wil ik de hele zooi op Version=unknown krijgen. Heb nu gewoon eens de App geheel verwijderd. Eens kijken wat er gebeurd.
@margreet: Ook IE voor OS-X geprobeerd? (Ja ik weet, zelf wil ik het er ook niet op hebben and you don't wanna sell your soul to the devil)
@margreet: Ook IE voor OS-X geprobeerd? (Ja ik weet, zelf wil ik het er ook niet op hebben and you don't wanna sell your soul to the devil)
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Ik heb daar wel aan gedacht ja...Steve-O schreef:@margreet: Ook IE voor OS-X geprobeerd? (Ja ik weet, zelf wil ik het er ook niet op hebben and you don't wanna sell your soul to the devil)
Maar: http://www.microsoft.com/mac/products/i ... etexplorer
INTERNET EXPLORER FOR MAC NO LONGER AVAILABLE FOR DOWNLOAD
En veel meer moeite wou ik er eigenlijk niet voor doen....
Kan natuurlijk wel Windows installeren op m'n mac, maar ik vind eigenlijk dat m'n werk dan maar een laptop moet verzorgen als 't echt nodig is.
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Steve-O schreef:....Ubuntu Linux daarentegen herkent alle hardware vlekkeloos......
Ik weet niet of muis en toetsenbord onder hardware vallen, maar mijn USB toetsenbord+muis worden niet volledig ondersteund in ubuntu. Logitech heeft geen Linux-drivers dus zit ik nu via forums te kutten met work-arounds
-
Steve-O
- Donateur (8x)

@Paul99: Zocht je dit misschien? https://help.ubuntu.com/community/LogitechG15
@margreet: Da's waar ook. Ze hadden zelf de stekker er al uitgehaald. Was ik vergeten.
@Niels van Duijvenboden: Ideaal voor target-practise op Bill Gaatjes
@margreet: Da's waar ook. Ze hadden zelf de stekker er al uitgehaald. Was ik vergeten.
@Niels van Duijvenboden: Ideaal voor target-practise op Bill Gaatjes
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Steve-O schreef:@Paul99: Zocht je dit misschien? https://help.ubuntu.com/community/LogitechG15

Ik heb gewoon een toetsenbord. Niet een F16 paneel......
-
plafundum
- Geregistreerd lid
Geen F16 panel... 
Hmm, mijn 5 jaar oude Logitech zooi werkt al 5 jaar prima op Linux. Wireless via zo'n USB dongel. Heb zelfs de volume-knoppen etc. ooit eens aan de praat gerkegen. Okee, dat is Mandriva, maar volgens mij moet dat spul van jou ook gewoon werken hoor. Zou niet weten hoe ik dat geregeld heb, ik vermoed dat het gewoon default werkt, laat maar weten als ik ff wat config files moet doorzoeken.
Hmm, mijn 5 jaar oude Logitech zooi werkt al 5 jaar prima op Linux. Wireless via zo'n USB dongel. Heb zelfs de volume-knoppen etc. ooit eens aan de praat gerkegen. Okee, dat is Mandriva, maar volgens mij moet dat spul van jou ook gewoon werken hoor. Zou niet weten hoe ik dat geregeld heb, ik vermoed dat het gewoon default werkt, laat maar weten als ik ff wat config files moet doorzoeken.
-
MacGriffin
- Geregistreerd lid
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Paul99 schreef:Steve-O schreef:@Paul99: Zocht je dit misschien? https://help.ubuntu.com/community/LogitechG15![]()
Ik heb gewoon een toetsenbord. Niet een F16 paneel......
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Dat heb ik gedaan, maar kwam daar niet ver mee...(Outlook kan niet veel exporteren...)
Maar heb een mail naar mezelf gestuurd met de belangrijkste adressen zover.
Wel na versturen mailbox van de PC snel gesloten, anders komt ie op de verkeerde binnen..
Denk toch dat het met een USB verbinding moet, of eerst op de externe schijf oid....
Dank Rutger!
Maar heb een mail naar mezelf gestuurd met de belangrijkste adressen zover.
Wel na versturen mailbox van de PC snel gesloten, anders komt ie op de verkeerde binnen..
Denk toch dat het met een USB verbinding moet, of eerst op de externe schijf oid....
Dank Rutger!
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Voordat je iets aan een externe harde schijf hebt moet je wel iets hebben om erop te zetten hè
Maar net typte ik even een simpele query in in Google (outlook apple mail) en daar kwam deze handleiding uit als eerste hit. Misschien heb je daar iets aan? Ik heb 'm verder niet gelezen maar die site is wel bekend.