Weer een nieuwe 9-5 tekening
-
jelger
- Geregistreerd lid
Een echte saabliefhebber vindt vrijwel altijd nieuwe Saabs een achteruitgang, lelijk, "niet Saab" etc etc.. Dat is al wat ik mij kan herinneren sinds de 9000 (met de 99 intro was ik er nog niet).
Na een jaar of 5-6 komt schoorvoetend de erkenning, lichtelijk plaatsmakend voor bewondering, en zelfs na nog een aantal jaren een verslaafde adept.
Kortom: ik geef Steve-O een jaar of 10, en dan is ie wel om.

Na een jaar of 5-6 komt schoorvoetend de erkenning, lichtelijk plaatsmakend voor bewondering, en zelfs na nog een aantal jaren een verslaafde adept.
Kortom: ik geef Steve-O een jaar of 10, en dan is ie wel om.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid
+1...Rutger schreef:Volgens mij komen bepaalde dingen niet aan
Ik had het persoonlijk bij de 9-3 na de 900 (de NG blijft een grijszwart zwaantje in de familie vind ik, maar oke.. )... dat is toch geen Saab?.. Nu heb ik er vandaag eentje gekocht omdat ik hem steeds stijlvoller vind worden... (zie eigen topic mochten jullie'm willen zien).
De 9000 hoor ik oudere lui vaak over, toen was de teloorgang al zichtbaar. Saab is geen Saab meer.. blablabla.. roest, rochel, pruttel. Ik vind de 9000 een prachtding (late versie). Ik snap wel wat Rutger bedoelt.
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Hij bedoelt gekscherend/ironisch (=humor met een twist) dat Steve-O hem over een jaar of 5 a 6 vast wel gaat waarderen, omdat ie hem nou helemaal niks vindt. Op deze manier werden een aantal nieuwe modellen ontvangen, nu vinden we ze prachtig.
Maar volgens mij zijn deze serieuze reacties helemaal niet in het verlengde van dat grapje. Zo wel: HAP.

Maar volgens mij zijn deze serieuze reacties helemaal niet in het verlengde van dat grapje. Zo wel: HAP.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
nics
- Geregistreerd lid
Die tekening lijkt op iets wat ik een paar weken geleden in de buurt van Oxford, waar o.a. een Lotus research & development center in d bossen verstopt zit, zag rijden.
Was groter dan dat gedrocht van Opel en er reden twee 9-3 estates bij in de buurt.. Nee, heb geen fotos want had geen camera erbij. Vind de lijn boven het voorruit fraai, doet me denken aan een vliegtuig cockpit...
Was groter dan dat gedrocht van Opel en er reden twee 9-3 estates bij in de buurt.. Nee, heb geen fotos want had geen camera erbij. Vind de lijn boven het voorruit fraai, doet me denken aan een vliegtuig cockpit...
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid